VEH_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mediagiganten fortsetter sitt inntog i spillbransjen Les hele saken Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 nei å nei. Dritt folk som Disney burde ikke få lov til å drive på sånn Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tror ikke du aner hva du snakker om. Mistenker at du tror disney bare holder på donald og lignende jall, og glemmer eller er ignorant om at de også eier enorme mengder mediakonserner rundt om i verden, uten at det skader de bedriftene i det hele tatt. Dette oppkjøpet vil nok bare være bra for selskapet. Anbefaler deg å lese gjennom denne fine listen, gutten min. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Disney er vel et av de største selvskapene "av denne typen" i hele verden, og hvis de kan tilføye spillindustrien noe positivt skal de få holde på. Er dessverre redd for å se dem komme med litt for mange "pg-13" spill, men konkurranse skader aldri. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da kommer vel Stubbs the Zombie 2 uten blood. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Boheme Netter skrev: Tror ikke du aner hva du snakker om. Mistenker at du tror disney bare holder på donald og lignende jall, og glemmer eller er ignorant om at de også eier enorme mengder mediakonserner rundt om i verden, uten at det skader de bedriftene i det hele tatt. Dette oppkjøpet vil nok bare være bra for selskapet. Anbefaler deg å lese gjennom denne fine listen, gutten min. ble nesten for mye for meg det der, men skal la det gå siden jeg er en blid kar Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Fikk faktisk lyst til å spille Stubbs igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå