VEH_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gratis ekstrainnhold er på vei til alle tre plattformer. Les hele saken Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvis det blir flere challenges, blir det da mulig å få flere medaljer? Kan man dermed lettere få achievementene for x antall medaljer tro? Eller vil det bli nye achievements også? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sweet. Litt over en uke igjen til jeg får fingrene i dette spillet, pluss ekstra innhold samtidig. Det blir en herlig helg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Flere Scarecrow baner, gogogo! Herlig å se dem følge spillet opp med gratis DLC - Hadde ikke forventet det verken gratis eller så tidlig, men en skal da ikke klage! Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Helt sikkert flere challenge maps, noe som jeg er veldig glad for siden predator mode er favoritt moden min på spillet . Håper ikke på flere Scarecrow baner, syns ikke de var noe særlig, følte bare de var der for å fylle ut tida, de var verken skremmende(spooky) eller spennende, var bare noe jeg måtte komme meg gjennom følte jeg. Endret 9. september 2009 av Whigga Lenke til kommentar
✪ sveN Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 fortsatt skeptisk, men kanskje jeg skal investere i dette spillet snart. gleder meg som en unge til bc2 og CoD- MW2 =)!!! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Original måte å få litt ekstra publisitet på, rett før release? Har sett verre modeller (f.eks. å ta uferdig innhold, polere det litt, og selge det til overpris), så skal ikke klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå