Odesseiron Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Den klassiske spillserien tar amerikansk fotball til et nytt nivå. Les hele saken Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det var da flott at Madden var så bra, da håper jeg virkelig Fifa vil få like god omtale. For det er sjelden jeg har gledet meg så mye til et fotballspill som i år. Madden er jeg ikke intressert i egentlig, men en 9er er absolutt imponerende. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Flott anmeldelse! Jeg har Madden NFL 09, og har sittet litt på gjerdet i forhold til 10ern. Dette er vel rett og slett fordi jeg fikk inntrykk av at det kun var gjort mindre justeringer, men det du nevner her i anmeldelsen(merkbart forbedret AI på med- og motspillere(det sier de jo hvert år, eh? ), ragdoll osv.), gjør nok at jeg plukker opp dette etterhvert. Det jeg liker utrolig dårlig, er som du nevner i artikkelen: å betale seg til suksess. Dette var noe som også plaget meg litt på Ultimate Team til FIFA 09, og det ser jo ut som dette er noe de har tenkt å videreføre i høyeste grad. Jeg er selv ikke motstander av å betale for gode add-ons som jeg får glede av(Ultimate Team og Live Season-pakken til FIFA 09, for eksempel), men når de indirekte sier "du må ikke betale noe som helst, men det gir deg store fordeler", er det noe jeg helst hadde sett at de styrer unna. Madden NFL 09 fikk meg til å venne meg til en rekke snodige bevegelser med quarterbacken som du definitivt ikke ser på søndagssendingene i USA. Haha, jeg kjente meg meg utrolig godt igjen i denne. Hadde mange artige løpsmønstre ut mot sidene med quarterbacken, rett og slett fordi lomma var like sikker som en ballettime i et minefelt. Ellers flott at dere har begynt å anmelde Madden-spillene(regner med det blir årlig fra nå av siden dere har anmeldt 09 og 10), for selv om det er en rimelig stor spillserie, får jeg inntrykk av at det er ganske upløyd terreng her oppe i nord. Keep up the good work! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vårt mål er å anmelde alle typer sportsspill, årlig. Bare synd at spill som MLB: The Show og MLB 2kx ikke kommer ut i Europa. Vi får kanskje importere neste gang. Vi vurderer også cricket fortløpende. Lenke til kommentar
Pebbles_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Regner med det er Ashes Cricket 2009 dere vil anmelde, og jeg må innrømme at det spillet overraska meg veldig, og er i høyeste grad et spill som kunne vært interessant å lese en anmeldelse på. Jeg er i overkant sportsinteressert og ser på alt jeg kan, og Cricket er definitivt en av de sportene jeg verdsetter høyest. Hvis man har tid, og er interessert i sport, burde man helt klart sette seg ned å prøve å forstå sporten. Utrolig fascinerendes Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så en del da jeg bodde i England, og ja det er fascinerende. Blir neppe noe av 2009-utgaven, for bissi. Men vi får se neste år. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 lurer på om "the madden curse" slår til nå som det er 2 spillere på coveret! Lenke til kommentar
AWC80 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 lurer på om "the madden curse" slår til nå som det er 2 spillere på coveret! Steelers S Troy Polamalu left the game late in the first half with a sprained medial collateral ligament in his left knee and didn't return. ... Ser ut som den henger med fortsatt ja, hehe Lenke til kommentar
WeCare Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå lurte jeg på om det er mulig å spille flere spillere på et lag? Altså et lokalt mutliplayer co-op? Vi er fire kompiser som finner Madden veldig interessant, og lurte på om det var mulig for oss å spille på samme lag samtidig på en konsoll..? Litt teit spørsmål, men jeg håper gjerne å få et svar så fortest mulig! ^^ Lenke til kommentar
WeCare Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå lurte jeg på om det er mulig å spille flere spillere på et lag? Altså et lokalt mutliplayer co-op? Vi er fire kompiser som finner Madden veldig interessant, og lurte på om det var mulig for oss å spille på samme lag samtidig på en konsoll..? Litt teit spørsmål, men jeg håper gjerne å få et svar så fortest mulig! ^^ Ingen!? Håper virkelig at noen kan gi meg et svar! =) Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Heisann! Beklager at jeg ikke har vært i stand til å svare tidligere. Det er mulig å spille fire stykker på samme lag lokalt, ja Lenke til kommentar
WeCare Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Heisann! Beklager at jeg ikke har vært i stand til å svare tidligere. Det er mulig å spille fire stykker på samme lag lokalt, ja Å tusen takk! Du er min julehelt! x) Da blir det nok innkjøp på Madden! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå