Joachim_F Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Prey har fått nye eiere. Kommer etterfølgeren snart? Les hele saken Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg forstår at mange ble skuffet da Prey ikke innfridde alle forventningene da det kom. Men for meg som bare tilfeldigvis plukket det opp lenge etter utgivelsesdatoen, uten noen forventninger, var det en ganske fornøyelig opplevelse. Håper det kommer en oppfølger, men at produktet denne gang innfrir hypen bedre enn det gjorde sist. Nå har nemlig jeg også forventninger Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg hadde samme opplevelse, This is David. Storkoste meg gjennom hele spillet, og kan ikke skjønne at noen ble skuffet av det. Jeg tar selvfølgelig imot en oppfølger, dog med større forventninger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Om det tar like lang tid fra første annonsering som det gjørde med prey 1 så kan vi vel vente en 5-6 års tid eller noe... AtW Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Prey er jo blitt legendarisk med tanke på pris. Gamezone hadde jo faktisk en stund der de ga spillet bort på nettsiden sin Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Prey var grei nok, men minnet litt for mye om en småbleik Doom-kopi, så jeg hoppet av ganske tidlig. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Prey var grei nok, men minnet litt for mye om en småbleik Doom-kopi, så jeg hoppet av ganske tidlig. Da har du gått glipp av mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå