Gå til innhold

TEST: Corsair TWINX512-3700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, ser du har kommet til temmelig like res med det jeg fikk i min test.

De oppstartsproblemene som du beskriver i memtest86 er også det samme som jeg opplevde med mine brikker, ser også at vi er kommet til samme konklusjon når det gjelder valg av brikker til pesoner som ikke klokker,der kom nemmelig disse brikkene som sistevalg i min test.

Dette er en typisk overklokkingsram for P4 systemer,men desverre med litt for stiv pris.

Lenke til kommentar
Ååååå. kan ikke noen fjerne den dumme varmesprederen, skulle likt å sett hvilke brikker disse modulene har....

Håper det er 4,3ns brikker = sertifisert for 466MHz DDR...

Det er da ikke noe problem å ta av heat-sink'ene. Så lenge du har sånn..eh...termisk lim, så er det da bare å lirke de av å sette de på igjenn.

Og anngående testen, så syns jeg en 4'er var litt mye...corsair er meget overpriset ram og yter ikke akkurat så veldig mye mere en forhold til annen type ram og pris.

Lenke til kommentar
Og anngående testen' date=' så syns jeg en 4'er var litt mye...corsair er meget overpriset ram og yter ikke akkurat så veldig mye mere en forhold til annen type ram og pris.[/quote']

Helt enig.. synes de er alt for snille med karrakterene sine..

Som på Abit IC-7G testen.. man måtte knote skikkelig mye med minne volten får å få det stabilt.. det synes jeg skal trekke mye i karakterer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...