head_hunter Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har en samsung 40"full hd som bruker forferdelig lang tid å skru på. Den bruker faktisk 7min 32 sek og blir bare verre å verre. Tven er under 2 år gammel og problemene begynte for ca 4 uker siden. Jo lengre tven har stått av jo lengre tid bruker den å skru på. Når den prøver å skru seg på kommer det en rar klikkele lyd ca verdt 5 sek. Det jeg lurer på om jeg må sende den på reparasjon evt hvor mye det koster og hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det kan tyde på at det er strømforsyningen som har problemer. Du burde nok sende den til reparasjon ja. Du sier den er under 2 år gammel. Da er den godt innenfor garantien, som betyr at du får reparasjonen gratis. Hvor lang tid det tar er vanskelig å si, det kommer an på verkstedet du sender den inn til, og hvor lang tid det tar å skaffe eventuelle deler. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Da venter jeg med å sende inn til jeg er blitt lei halo 3: odst Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Hvis det er norsk modell så har samsung hjemmereperasjonsgaranti på TVer over X tommer (hvor X <40 iallefall...kan være 32?) , har de ikke? edit: Var visst bare i oslo eller Bergen prestigeservice Vi har gleden av å kunne tilby Prestige service på Samsung TV-er f.o.m. 40 tommer og oppover i Bergen og Oslo. Dette innebærer at en tekniker vil komme hjem til deg. Klikk på ”Registrer ditt produkt”. Fyll ut skjemaet nøyaktig og med så mye informasjon som mulig. Dette vil gjøre det lettere for oss å gi deg riktig informasjon og god service. Våre garantiforpliktelser gjelder bare for produkter som er solgt via Samsung Electronics Nordic AB. Sjekk om Prestige service tilbys der du bor. Merk at en fast veiforbindelse til adressen er nødvendig. Postnummer: (uten mellomrom' date=' for eksempel 1430)[/quote'] Endret 6. oktober 2009 av MrLee Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg skulle vist det for en stund siden. Tven er sendt på reparasjon og har vert der i 3 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå