V. Haugen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 - Dette er som Grand Theft Auto på lavt, lavt, lavt nivå. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest NerjeTesje Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ta og test Gangstar 2 til iPhone:) Det ser ut som en litt mindre detaljert versjon av gta3 men fult spillbart! Vil nesten påstå at det også kan sammenlignes med saint raw 2. Lenke til kommentar
Gjest Howy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skyld på GameLoft. De lager ellers bra spill om spillene er Symbian. Dette er visst Java. Lenke til kommentar
Gjest Laban Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hahahaha! Må si jeg lo når jeg så grafikken på denne versjonen sammenlignet med iPhones. Kan dere teste iPhone-versjonen? Please, pretty please? Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gi meg heller en GTA 1-2 version til tlf! De beste spillene i serien. Lenke til kommentar
Gjest Tommy s Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 hahaha samme mikke mus grafikken som på min samsung jet som jeg brukte angreretten på for å bli kvitt, commandore 64 hadde bedre grafikk på 80 tallet en samsungs nye mobiler. flaut. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Er ikke samsung sin feil at spillutvikleren driter på leggen. Denne diskusjonen er like dum som konsollkrigen. Endret 9. september 2009 av PantZman Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Er ikke samsung sin feil at spillutvikleren driter på leggen. Denne diskusjonen er like dum som konsollkrigen. Enig at det er Gameloft som har skylda her, men ettersom spillet selges via Samsungs egen "spillbutikk" Fun Club synes jeg vi burde kunne forvente at de kvalitetssikrer spillene som legges ut for salg. Gangstar 2 - Kings of LA var rett og slett uspillbart på Omnia HD, men jeg forstår på andre forumdeltakere at det fungerer langt bedre på iPhone... <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg