Joachim_F Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå kan du finne ut mer om etterfølgeren til det herlige King's Bounty. Les hele saken Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 1eren var veldig avhengighetsskapende. Mon tro om dette blir bedre Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Dette ser lovende ut Må innrømme at jeg ikke har hørt om 1eren... Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Sååå, ikke en expansion lenger? Hadde jeg ikke fått med meg =P Likte hvertfall 1'en/grunnspillet, alt ettersom Blir nok å skaffe seg dette også! Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Blir nok kjøpt inn dette, ja. Litt kjedelig at du alltid får ein "rolle" å spele og ingen valgmuligheter ellers. Klart du kan velge mellom mage, warrior og paladin, men det endrer lite av spelet om ein ser bort frå kampane. Håpar på litt meir rpg-element og samme type kampar. Eller, når eg tenker meg om, mulighet for svakare fiendar å stikke av frå deg. Var tidvis utruleg kjedelig og tidkrevande å slåst mot svake fiendar som sprang mot deg for å angripe. Var vel slikt i Heroes of Might & Magic at svakare fiendar stakk av, eller tilbydde seg å slå seg saman med deg. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skal ha! Jeg elsket forrige spill Vet ikke helt hva som gjorde det så bra, men forgjengeren var veldig avslappende og intersant å spille. Vil tro de har lagt sjelen sin inn i denne versjonen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå