zico74 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Er det noen som har cd keyen til zonealarm pro? hilsen zico74. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Eh.... kanskje kjøpe deg en i butikken? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 ZoneAlarm Pro er et produkt som er lagt ut for salg. Det faktum at du spør etter en cd key til ZoneAlarm indikerer at du ikke har kjøpt produktet. Tidligere har du også spurt etter registrerte versjoner av Iconpackager som mest sannsynlig også krever en viss sum for å få tak i på lovlig vis. Så vidt jeg vet, er ikke det lov på disse forumene. Jeg synes nok du bør være litt mer forsiktig med hva du kommer med i fremtiden hvis du ikke vil ha Gamer.no moderatorene på nakken. Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg fant den på Kazaa akkurat. hilsen zico74. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Er det noen som har cd keyen til zonealarm pro? hilsen zico74. God natt og takk til deg! Tråden bryter med punkt 6 i retningslinjene, og alle som eventuelt ville svart deg ville brutt med punkt 5. Eh.... kanskje kjøpe deg en i butikken? Vanligvis ville jeg slått ned på slike "useriøse" svar, men siden trådstarter bryter med retningslinjene er det på en måte OK å svare litt på kanten. Du bør uansett passe på å ikke komme med urelevante og useriøse innlegg i framtiden. Jeg synes nok du bør være litt mer forsiktig med hva du kommer med i fremtiden hvis du ikke vil ha Gamer.no moderatorene på nakken. For sent, jeg satt allerede godt fast i nakken hans. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 zico74 er utestengt fra forumet i to uker. Benytt tiden til å lese gjennom retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg