VEH_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Strategispillet får mer nedlastbart innhold. Les hele saken Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Oppfølger til PSP?! Fanken og altså -.- Jaja, jeg får spillet til helgen håper jeg. Elsket dette spillet rett og slett. Det hadde vært fantastisk og tatt kampsystemet og brukt det i en annen setting og forsåvidt. Noe ala warzone/warhammer. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 yey, skaffet meg spillet for en uke siden, noe av det beste jeg har spilt på lenge. kos de utgir tillegg i blandt synd 2ern kommer på psp.. Lenke til kommentar
Sebbe91 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg liker Animen av Valkyria som blir sendt i Japan nå, spesielt episode 21 Aldri spilt spillet ettersom jeg ikke har PS3 og vel, PSPen min har jeg kun brukt en gang siden jeg fikk den (da den kom ut). Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Antar den anime'n ikke finnes med engelsk subbing? Eller, forresten, tekst. Subbingen er vanligvis så grotesk og barnslig at det svir i sjelen. Liker ikke anime noe særlig fra før, og jeg skylder i stor grad på amerikansk dubbing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå