Joachim_F Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Rockstars PS3-eksklusive Agent kommer kanskje neste år, og LA Noire kommer kanskje til PC. Les hele saken Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gleder meg til Agent, men jeg liker egentlig settingen til LA Noire bedre. Lenke til kommentar
arildsd Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Wow! L.A Noir ser jo utrolig bra ut! Gleder meg til å se mer fra begge to. :rolleyes: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Sier ikke nei takk til La Noire til PC. Men jeg tror det når jeg ser det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har ikke sett så mye av Agent, men er ikke i tvil om at det blir majestetisk! R* har jo også uttalt at dette kan bli en serie som etter hvert kan ta over GTA serien, så det blir spennende å følge med. L.A Noire blir jo også bare konge! Utrolig å se hvor mange flotte prosjekter Rockstar har gående for tiden. Imponerende! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gleder meg til Agent, men jeg liker egentlig settingen til LA Noire bedre. Samme her, liker og settingen til LA Noire bedre, men gleder meg til begge to. Blir nok to meget gode spill dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå