TST Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kritikerrost actionspill i premiepotten. Les hele saken Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Litt vel lett kanskje? xP Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Litt vel lett kanskje? xP Rart at 25% svarer feil sålangt da ;-) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det betyr at 75% svarer riktig, og det er faktisk ganske mye;D Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 er vel ikke lov og delta for flere platformer? jeg har tilfeldigvis alle xD Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Awesome konkurranse, Gamer. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kult at dere har slike konkurranser! Noe av dette som gjør dere til Norges ledende nettside for spillinteresserte! (imo) : ) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Synes Gamer er spesielt flinke på ganske vanskelige spørsmål som heller ikke er helt umulige. 25% som svarer feil i dagens internett-miljø er ganske mye. Denne gangen var det litt enkelt, men det er andre sider som har langt enklere spørsmål ("Hva heter erkefienden til Batman som man spiller mot i Arkham Asylum?"). Spørsmålet i Conan-konkurransen var relativt vanskelig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ganske lette spørsmål som passer for alle syntes jeg dette var, og det syntes jeg var fint. Er ikke behov å skulle google seg opp til alle svarene heller, det holder med å lese anmeldelsen til spillene som en kan vinne. Flott med konkurranse og en flott premiebunke! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Flott konkurranse! ?ko ,nneps 002 nni gej reggel ås ,TST ,remmunotnok ttid gem iG Haha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tar gjerne imot en kopi til PC eller PS3! Dere er flinke med konkurranser, og det liker vi! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Yay! Kanskje jeg får kjørt det på pcen og! Yay! Kanskje jeg får kjørt det på pcen og! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jaja, krysser fingrene på at jeg blir en av de heldige denne gangen Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Synes det er påtide at jeg vinner nå, er kjempelenge siden jeg vant sist. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 På tide at jeg vinner også, har jo bare vunnet LBP og Cod:WaW. Og det er faktisk en stund siden også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har enda ikke vunnet, men jeg håper de høye maktene er på min side denne gangen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har vel aldri vunnet en konkurranse på gamer.no per say. Var en av de 100 første som sendte mail om å få beta-nøkkel til et eller annet superhelt-mmo, men det har også vært det nærmeste jeg har kommet å "vinne noe" på Gamer. Håper selvfølgelig at jeg vinner denne gang, men det er nok ikke videre sannsynlig. Hr nettopp handlet inn nye komponenter til bygg av ny stasjonær pc til spilling. Så da hadde det vært fint med et spill å teste på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå