Nissen Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hvilke BOT'er er best i CS? Er det PODBOT, RealBot, AndroidBot, e.l Mvh Nissen Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Boter? Du skal spille på internett gutten min :wink: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg går konk hvis jeg skal spille mer på internett nå!!!! :smile: Mvh Nissen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 da bestiller vi bredbånd, da. :smile: syns podbot er ganske bra.. Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 I-bot er best og Realbot er skikkelig dumme. I-bot er ekstremt god med pistoler på nært hold og tar kanskje litt for ofte headshot. bots kan bare være gøyt en stund... [ Denne Melding var redigert av: Pretender på 2002-02-04 13:27 ] Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hvis du skal absolutt ha boter så tar du pod-bot...real-bot er for "gode" og litt for mange head-shots Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg blir så jævlig sinna av de POD-botene til tider :smile: De står med ryggen til deg mens de skyter på en fiende. Du kommer rundt et hjørne BAK deg og skal akkurat til å skyte boten i bakhuet da den bestemmer seg for å ta en liten pause i sin nåværende kamp og hopper opp i lufta, snur seg 180 grader rundt og dreper deg med 1 headshot. :smile: Eller de skyter deg 2 ms etter at du runder et hjørne. Dvs. mens venstre lillefingeren din stikker frem. Grr! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 PODbot e best meine no eg... Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 jeg syns podbot 1.4 var den mest normale, de reagerer for fort i 2.5 og de har for mangen hs. Feks :grin:u bruker walk rundt ett hjørne, de står 50 meter unna, med ryggen til. Bang der skjøt de omtrent før de snudde seg (med pistol) HEADSHOT argh... grr.. Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 PODbot er bra, for bra. Jeg liker definitivt I-bot best hvis jeg skal velge, og med ADSL så bruker jeg jo bots hele dagen... Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg mener ikke "GOE" slike som får hs (headshoot) på hvert skudd, men normale boter som ikke er 007 i forkledning. Hvis dere fatter hva jeg mener... Slike som ikke klare hoppe 180 grader og blese hodet av deg på en brøkdel av et sekund, men slike som hører at du kommer og skyter etter deg uten å få hs hver gang. Mvh Nissen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Det går faktisk an å juster pod-botenes skills...les FAQ *kremt*. :smile: Må nokk si at pod-boter er det beste alternativet for oss "ikke-ha-bredbånd-folk" ja. :smile: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 eeehhh...du kan stille skills på podbot. du kan velge mellom 6 grader...fra stupid til godlike(eller noe sånt) Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Velg PODbot ja. De er desidert best. Men den beste treningen er å spille på gamesurf servere. Der er det nesten bare cheatere så der får du skillz. Statsen går til ******* da, men du blir bedre. Cheatere suger anal! Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Pah.. Jeg har gjort forsøk med den podbot skills-config fila... Jeg har forsøkt å sette ned skillsa til botene noe helt sinnsykt drastisk, redusert hvor mye de kan snu seg, headshot probabily satt til 0, aiming heilt på trynet, reaksjon på flere sekunder.. Og vet dere hva? De skyter deg fortsatt i huet et brøkdels sekund etter at du har rundet et hjørne (eller holder på) eller skyter på dem. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 menneh man blir jo bedre å spille hvis motstanderne er gode! Man blir ikke god i å spille et spill på easy hele tiden veit du :razz: Ikke bruk lette bots...det er bedre å være vant med gode boter for på internett blir det verre folkens! Der er det mange gode spillere og mange cheatere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå