Gå til innhold

Hvilke BOT'er er best i CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir så jævlig sinna av de POD-botene til tider :smile:

De står med ryggen til deg mens de skyter på en fiende. Du kommer rundt et hjørne BAK deg og skal akkurat til å skyte boten i bakhuet da den bestemmer seg for å ta en liten pause i sin nåværende kamp og hopper opp i lufta, snur seg 180 grader rundt og dreper deg med 1 headshot.

:smile:

Eller de skyter deg 2 ms etter at du runder et hjørne. Dvs. mens venstre lillefingeren din stikker frem.

Grr!

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke "GOE" slike som får hs (headshoot) på hvert skudd, men normale boter som ikke er 007 i forkledning.:grin:

Hvis dere fatter hva jeg mener...

Slike som ikke klare hoppe 180 grader og blese hodet av deg på en brøkdel av et sekund, men slike som hører at du kommer og skyter etter deg uten å få hs hver gang.

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Pah..

Jeg har gjort forsøk med den podbot skills-config fila...

Jeg har forsøkt å sette ned skillsa til botene noe helt sinnsykt drastisk, redusert hvor mye de kan snu seg, headshot probabily satt til 0, aiming heilt på trynet, reaksjon på flere sekunder..

Og vet dere hva?

De skyter deg fortsatt i huet et brøkdels sekund etter at du har rundet et hjørne (eller holder på) eller skyter på dem.

Lenke til kommentar

menneh man blir jo bedre å spille hvis motstanderne er gode! Man blir ikke god i å spille et spill på easy hele tiden veit du :razz:

Ikke bruk lette bots...det er bedre å være vant med gode boter for på internett blir det verre folkens! Der er det mange gode spillere og mange cheatere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...