Ghaundan Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bare se traileren? Man får jo vite ca hele plottet der også...greit nok at anmelderen avslører for mye, men det gjør de fleste trailere også Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Handlingen som har blitt "røpet" her er jo ikke akkurat nytenkende, og jeg tviler sterkt på at dere kommer til å huske noe som helst av innholdet som ble "røpet" når dere ser filmen. Hvis dere ikke henger dere opp i det, og bare glemmer det, så går nok alt så mye bedre. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tenker jeg kommer til å se denne filmen, men er bare pga. det ser ut som en film som inneholder "lett undeholdning" altså, ikke noe spesiell dyp handling og nesten bare action. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vel, etter å ha lest dagbladet sin anmeldelse av District 9 så kan Thomas Heger ikke føle seg fult så alene med spoilere, Vegard Larsen gjorde ca det samme. Eneste forskjellene er jo at Thomas sikkert er ansatt for å anmelde spill mens Vegard tydeligvis er ansatt for å spre selvhat ved å ødelegge filmopplevelsen for andre. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dette er noe jeg sjelden gjør, men jeg klarer ikke dy meg denne gangen: Utrolig svakt skrevet. Anmelder har ikke bare et generelt dårlig språk; han har mange åpenbare feil. Budskapet drukner i frustrasjonen det er å lese dette. Jeg er så enig! Veldig svakt skrevet. Og 4/10 er egentlig en veldig dårlig karakter tenke på hvor bra filmen var. Jeg personelig digga filem og ville sagt 9/10 eller noe sånt. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå