thomasheger Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Spillkultur settes nok en gang på kartet i Hollywood. Les hele saken Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gøy med filmanmeldelse på gamer Hadde egentlig venta sånne karakterer som 4/10 på denne filmen, men jeg ser den nok allikavel ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Haha, "Fuckin' Russia or sum shit!" Jeg regnet i grunn med at det hele kom til å bli en veldig daff form for systemkritikk som kompenserte for dette med rikelige mengder løse kroppsdeler- og væsker - det ser ut til at jeg fikk rett. Ellers, anmeldtes denne filmen fordi den (sort of) handler om spill, eller har dere planer om å utvide repertoiret? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 hehe, selvom den bare fikk 4/10 så kommer jeg nok til og se den så fort som mulig siden jeg syntes den ser intersang ut. men NÅ, tilbake til Indigo Prophecy! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fin artikkel Jeg kommer nok til og se den, men ikke på kino Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tror ikke filmen er noe å skrive hjem om, men jeg har likevel veldig lyst til å se den. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Butler er en god skuespiller, men at filmen er dårlig kommer ikke som noe sjokk. Lenke til kommentar
leterel Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Dette er noe jeg sjelden gjør, men jeg klarer ikke dy meg denne gangen: Utrolig svakt skrevet. Anmelder har ikke bare et generelt dårlig språk; han har mange åpenbare feil. Budskapet drukner i frustrasjonen det er å lese dette. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Anmelder dere Tron Legacy også? http://www.youtube.com/watch?v=1AwvuirSEAA Endret 7. september 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 hehe "litt" mer positiv tilbakemelding enn Dagbladets anmeldelse Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Anmeldelse? Innholdsreferat vil jeg si. Her avslører man jo så og si hele plottet. Når dere anmelder spill greier dere å unngå det, men ikke når dere anmelder filmer? Skal se den uansett, den virker grei nok, og Michael C. Hall er en god skuespiller. Får bare håpe jeg glemmer det meste av spoilerene dere har gitt meg så filmen ikke blir helt ødelagt. Lenke til kommentar
Gromlin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Anmeldelse? Innholdsreferat vil jeg si. Her avslører man jo så og si hele plottet. Når dere anmelder spill greier dere å unngå det, men ikke når dere anmelder filmer? Skal se den uansett, den virker grei nok, og Michael C. Hall er en god skuespiller. Får bare håpe jeg glemmer det meste av spoilerene dere har gitt meg så filmen ikke blir helt ødelagt. Yupp. Hold dere til spillanmeldelser Gamer, å bruke samme oppskrift for film som til spill funker ikke -- noe dere nå har bevist. Ja, jeg er en sur krass drittsekk, men dette var en syltynn filmanmeldelse, som attpåtil avslørte alt for mye av filmen. Endret 7. september 2009 av Gromlin Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg er enig med de andre kritikkerene her inne. Spennende å forsøke å anmelde film, men herregud da mann, er det nødvendig å kommentere hver minste referanse til spill du finner? Det virker som du sliter med å finne formen og har mye på hjertet. Resultatet blir en masse unødvendig informasjon, alt fra hvilke filmer skuespillerene har spilt i før til sitering av karakterene. Dette er unødvendig og til tider kjedelig informasjon. Anmeldelsen er til tider nerdete med for mye informasjon, rotete satt sammen og ligner mer ett referat enn en anmeldelse. Du hadde nok tjent på å bruke denne teksten som et utgangspunkt til refer... unnskyld, anmeldelsen og kuttet vekk det overflødige. Tommelen opp for forsøket, tommelen ned for resultatet. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vi beveger oss på klisjeens tynne is. No shit, Sherlock? Ikke for å være alt for kritisk, men føler budskapet her drukner i svulstigheten det fremføres på. Kanskje ikke så ulikt det filmen blir kritisert for? Og angående spoilers... dere som klager på dette, har dere aldri sett en film før? Ingen av grepene som "avsløres" er nye eller uventede, de fleste av dem kan man jo gjette seg frem til kun ved å se trailerne for filmen. Helt til slutt, er usikker på om man over- eller undervurderer sitt publikum når man referer til Hamlet i en slik anmeldelse. Spesielt når man skamferer den aktuelle replikken. Something is rotten in the state of Denmark. Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Helt til slutt, er usikker på om man over- eller undervurderer sitt publikum når man referer til Hamlet i en slik anmeldelse. Spesielt når man skamferer den aktuelle replikken.Something is rotten in the state of Denmark. Jeg tror det er André Bjerkes oversettelse som har festet seg hos meg (eller slik jeg husker den). Du har selvfølgelig rett. Fikset nå. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Personlig gjetter jeg på at dette er kombinasjonen av filmens innhold og navn som gjør at det ble laget en anmeldelse, og ikke at det er en ny retning Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Personlig gjetter jeg på at dette er kombinasjonen av filmens innhold og navn som gjør at det ble laget en anmeldelse, og ikke at det er en ny retning Det blir i hvert fall ikke meg som anmelder District 9 (og det er vel til det beste) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Som backstabber sa, jeg kommer til å se den, men ikke på kino. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Herlig med en filmanmeldelse av en spill relatert film! Kommer ikke til å se denne på kino, men blir sikkert å se i film samlingen min om et år. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noe stemmer ikke i denne anmeldelsen. Omtalen er skrevet slik at en skulle tro det var en skikkelig bra film, jeg skjønte ikke NOE av poeng-givingen. Dessuten vet jeg nå hele handlingen i filmen, det kan da strengt tatt ikke være meningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå