Zudrani Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 PSN opplegget er en smule stress :S Har ikke helt skjønt en del av selve konto opplegget. Men noe annet: Noen andre som får noe feil når de trykker på "send påmelding" ? kommer ikke veidere til den siden jeg skulle til og får beskjed om at jeg kan gå tilbake eller noe annet. Help! me wants Beta Key Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 http://eu.playstation.com/psn/competitions/ Værsegod. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) takk, men var ikke det jeg mente da Fant ut at jeg ikke hadde skreve noe eller fylt inn info om meg selv og sånt, etter at jeg gjorde det så fikk jeg det til og jeg er nå med i konkuranse om beta!! Yey Endret 15. september 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Takk for tipset Einride Håper på beta key, men det var dumt de ikke har serverne oppe i helgene Endret 15. september 2009 av Fenix Lenke til kommentar
jerry_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fikk en beta kode i sta pga. at jeg er registrer på core. Men får bare feil meld. når jeg skal taste inn koden ... er logget på us kontoen min.. Er det slik at jeg kun kan laste den ned i tidspunktet serverene er oppe eller er den låst så man kun kan bruke den i usa ? noen som vet ? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vil no anta du kan laste den ned når som helst. Hva slags feilmelding får du? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sitat Betaversjonen kommer til å være åpen seks timer i døgnet fra mandag til fredag. Disse klokkeslettene er 17.00 til 20.00 og midnatt til 03.00 GMT. Kanskje man bare kan laste da også? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Blir kanskje ikkje åpne for downloads før serverane åpnar? Dei er vel ikkje aktive før frå 17. september? Einaste minuset med "åpningstidene" til betaen er litt dårlige tidspunkt for oss som jobbar. Men, men, skal nok få prøvd det litt i alle fall. Lenke til kommentar
jerry_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Pesico skrev: Vil no anta du kan laste den ned når som helst. Hva slags feilmelding får du? husker ikke helt hva feil meld. var .. skal få skjekket igjen . Men kan være som en skriver her og som jeg så litt senere at den ville være åpen for de som abo. på core fra 17 så da åpner den vel ikke før det ... Venter i spenning med drakes fortune 2 så lenge Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Based on your PlayStation Network details, you are not eligible to enter this competition. This may be due to individual country laws regarding minimum age and competition entry requirements. Alderen min skulle jo ikke være ett problem Endret 16. september 2009 av mr.flibble Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 GhostViper skrev: Hvor gammel er du? 23, så det skulle vell ikke være ett problem?. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nei, skulle nå ikke det nei. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 mr.flibble skrev: GhostViper skrev: Hvor gammel er du? 23, så det skulle vell ikke være ett problem?. Og du er sjølvsagt registrert med riktig fødselsdato/alder i PSN-kontoen din? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Registrerte meg også på denne konkurransen. Men er det noen som vet når tid evnt. vinnerne får kodene sine på e-mail? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 mr.flibble skrev: Based on your PlayStation Network details, you are not eligible to enter this competition. This may be due to individual country laws regarding minimum age and competition entry requirements. Alderen min skulle jo ikke være ett problem Jeg fikk den samme meldingen når jeg prøvde å melde meg på via den engelske Playstation-siden. Men det gikk helt fint med den norske. Men nå ser det ut til at konkurransen er over for denne gang. Det kommer sikkert flere muligheter. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Einride skrev: mr.flibble skrev: GhostViper skrev: Hvor gammel er du? 23, så det skulle vell ikke være ett problem?. Og du er sjølvsagt registrert med riktig fødselsdato/alder i PSN-kontoen din? Håper det . ska se etter. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 fantomena skrev: Registrerte meg også på denne konkurransen. Men er det noen som vet når tid evnt. vinnerne får kodene sine på e-mail? I følge eit svar på ein kommentar på US Blog (eller var det EU. Uanset...) så skulle dei første invitasjonane bli sendt ut i løpet av veka. Betaen åpnar vel i dag, så då burde jo det vere eit godt tidspunkt å gjere det på Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Laster ned MAG nå... WOHOO! Fikk kode igjennom Quore sucribtion. Lenke til kommentar
jerry_InnleggNO Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Konge ! Gleder meg til og teste dette etter jobb ! Endret 17. september 2009 av jerry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå