Smal Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har nettopp kjøpt tvkort, bare ett billig ett (Pinnacle PCTV RAVE). men jeg liker ikke programmet som følger med "PCTV Vision". noen som veit om noen alternativer?? eller noen tillegsprogrammer med mere opptaksmligheter?? Smal Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Tja, Pinnacle Studio 8, kanskje...? Lenke til kommentar
Smal Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 hmm.. det blir vel kanskje mere rendring etter at man har tatt opp videoen...eller? men jeg ønsker meg et ennet program til å se på tv igjennom... med opptaksmuligheter.... Lenke til kommentar
goggi Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 virtualdub, cyverlink powerVCR-2 Lenke til kommentar
goggi Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 pinnacle studio 8 er bedre en vision. du kan ta opp direkt i vcd,svcd eller dvd, ikke det jalla .avi formatet som vision bruker. eneste er at du ikke har en scheduler for opptak. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 http://www.tv-cards.com/apps.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå