mcgroven Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Steget fra brutal vold til koseaction er tydeligvis ikke lang. Les hele saken Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fikk det i postkassa idag, høres jo ut som et greit spill :rolleyes: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Høres ut som et greit spill ja, som jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Likte demoen så nå er det bestilt, sammen med Borderlands, Ratchet & Clank: A Crack in Time, Modern Warfare 2 og Tropico 3. Merkelig blanding, og jeg er sikker på at jeg har glemt noe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Dette er et spill jeg har lyst på. Demoen var artig og koselig. Men tror jeg venter med kjøp til det har falt i pris. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har forhåndsbestilt det på gamestop, byttet inn to møkkaspill jeg betalte 150 spenn for totalt, og ga 1 krone for det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå