Gå til innhold

TEST: Samsung S5230 – Grisebillig til å være touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var dårligste testen eg har lest noen gang. Dette er en telefon for oss som vil ha noe stili, billigt, og som ikke er fullstappa med all mulig rart som du aldri bruker. 3G, wi-fi osv.

 

Personlig har eg aldri brukt videosamtale og aldri surfa på nettet med mobil(datamaskin sier bare eg).

 

Fantasktisk telefon.

Lenke til kommentar
Dette var dårligste testen eg har lest noen gang. Dette er en telefon for oss som vil ha noe stili, billigt, og som ikke er fullstappa med all mulig rart som du aldri bruker. 3G, wi-fi osv.

 

Personlig har eg aldri brukt videosamtale og aldri surfa på nettet med mobil(datamaskin sier bare eg).

 

Fantasktisk telefon.

 

Det er en grei telefon, noe terningkastet antyder. Kameraet burde vært bedre, samtalekvaliteten er så som så, og vi synes Samsung burde valgt andre kontakter for lading/tilkobling. Jeg kan være enig i at det ikke har så mye å si at den verken har 3G-støtte eller Wi-Fi, men jeg synes det er synd ettersom nettleseren tross alt er meget god. Videosamtale, eller mangel på sådan, er ikke vektlagt overhodet. Det er positivt at Samsung har laget en stilig touchmobil som ikke koster skjorta, men etter min vurdering har de spart for mye på kruttet. For samme sum får du ikke-touchmobiler som plasserer denne trygt i skyggen hva gjelder funksjoner.

 

Men takk for ditt innspill - jeg skal prøve å lage en mindre dårlig test neste gang! B)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen ganger lurer jeg virkelig hvordan det er mulig å oppleve ting så ulikt.Har nettopp kjøpt 5320 til junior,og jeg er imponert.Telefonen har meget god lyd ved samtaler,veldig grei å bruke,og sist men ikke minst ufattelig bra batteri. Dette er et kupp. Vi har holdt den opp mot Nokia 5800,sistnevnte matcher ikke den langt rimelgere Samsungen. Kamera er veldig bra ,har skrevet ut i stort format,godt resultat.Har selv Innov 8 i daglig bruk,er likevel imponert over 5320.Anten har du fått en telefon med produksjonsfeil,har Samsung allergi eller muligens ikke vært helt klar i topplokket i testperiden.Hva vet jeg?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...