V. Haugen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Den koster ikke all verdens, men det spørs om ikke Samsung har spart for mye på kruttet. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Fredrik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Dette var dårligste testen eg har lest noen gang. Dette er en telefon for oss som vil ha noe stili, billigt, og som ikke er fullstappa med all mulig rart som du aldri bruker. 3G, wi-fi osv. Personlig har eg aldri brukt videosamtale og aldri surfa på nettet med mobil(datamaskin sier bare eg). Fantasktisk telefon. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Dette var dårligste testen eg har lest noen gang. Dette er en telefon for oss som vil ha noe stili, billigt, og som ikke er fullstappa med all mulig rart som du aldri bruker. 3G, wi-fi osv. Personlig har eg aldri brukt videosamtale og aldri surfa på nettet med mobil(datamaskin sier bare eg). Fantasktisk telefon. Det er en grei telefon, noe terningkastet antyder. Kameraet burde vært bedre, samtalekvaliteten er så som så, og vi synes Samsung burde valgt andre kontakter for lading/tilkobling. Jeg kan være enig i at det ikke har så mye å si at den verken har 3G-støtte eller Wi-Fi, men jeg synes det er synd ettersom nettleseren tross alt er meget god. Videosamtale, eller mangel på sådan, er ikke vektlagt overhodet. Det er positivt at Samsung har laget en stilig touchmobil som ikke koster skjorta, men etter min vurdering har de spart for mye på kruttet. For samme sum får du ikke-touchmobiler som plasserer denne trygt i skyggen hva gjelder funksjoner. Men takk for ditt innspill - jeg skal prøve å lage en mindre dårlig test neste gang! B) Lenke til kommentar
Gjest Gunnar Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen ganger lurer jeg virkelig hvordan det er mulig å oppleve ting så ulikt.Har nettopp kjøpt 5320 til junior,og jeg er imponert.Telefonen har meget god lyd ved samtaler,veldig grei å bruke,og sist men ikke minst ufattelig bra batteri. Dette er et kupp. Vi har holdt den opp mot Nokia 5800,sistnevnte matcher ikke den langt rimelgere Samsungen. Kamera er veldig bra ,har skrevet ut i stort format,godt resultat.Har selv Innov 8 i daglig bruk,er likevel imponert over 5320.Anten har du fått en telefon med produksjonsfeil,har Samsung allergi eller muligens ikke vært helt klar i topplokket i testperiden.Hva vet jeg? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva har jeg gjort feil med telefonen min?? Batteriet skal vare i 700-800 timer standby, men min må lades hver eneste natt! Utrolig irriterende! Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg syns at du har vært nå litt hard mot samsung s5230. Mobilen er en bestselger, og den er topp. Kameraet er bra, og samtalelyden er også bra. Enig Fredrik. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Vurderer og kjøpe . Virker som en bra mobil Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 skal kanskje kjøpe, men er litt skeptisk på kameraet og samtalekvaliteten, hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg