kongeie Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei godtfolk! Jeg har problemer med GRID på PC. Spillet begynner å "hakke" etter rundt 18-24 sekunder inn i et løp. Ikke den gode gammeldagse hakkingen, men nesten sånn at spillet "fryser" og starter igjen for 1-1.5 sek for så å fryse igjen, og slik fortsetter det til løpet er ferdig. Jeg har mer enn god nok maskin til å kjøre spillet, og kjører win7. Alle drivere er oppdater, og har også prøvd alle patcher som er ute til spillet, men har fortsatt samme problemet. Noen som har opplevd noe lignende, eller vet om en løsning på dette? Alle svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei godtfolk! Jeg har problemer med GRID på PC. Spillet begynner å "hakke" etter rundt 18-24 sekunder inn i et løp. Ikke den gode gammeldagse hakkingen, men nesten sånn at spillet "fryser" og starter igjen for 1-1.5 sek for så å fryse igjen, og slik fortsetter det til løpet er ferdig. Jeg har mer enn god nok maskin til å kjøre spillet, og kjører win7. Alle drivere er oppdater, og har også prøvd alle patcher som er ute til spillet, men har fortsatt samme problemet. Noen som har opplevd noe lignende, eller vet om en løsning på dette? Alle svar mottas med stor takk! Prøv å kjør spillet i en eller annen kompatibilets modus. Høyreklikk snarveien til spillet, velg egenskaper, deretter kompatibilitet. Prøv med XP service pack 3 først. Husk at når GRID ble lagd var det ikke med tanke på å fungere i Win7. Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Takker! Fikk spillet til å fungere fint i win98 modus(!), men da med ganske så kjip oppløsning. Hadde samme problemet i kompitabilitets modus for Vista SP2 ned til 98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå