Ghaundan Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kjøpte meg PS3 slim for litt siden og er svært fornøyd med den så langt. Par småting å putte fingern på, både konsoll og spillwise, men ingenting jeg ikke kommer over Spørsmålene er som følger. Hvordan fungerer det med PS3 og headset? Tenker da f.eks. på co-op over nett osv. Og hvordan streamer man? Har allerede en 360 som brukes til dette, men har jeg ps3'n igang vil jeg helst slippe å bytte konsoll for å få til dette. Pluss P3'n er stille, 360'n....not su much. Hver gang jeg prøver å streame nå krasher windows media player (som kjører delingen) og jeg er like langt Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 http://ps3mediaserver.blogspot.com Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 ^^ I concur. Lett som en plett med PS3 mediaserver. Prøvde den for første gang i går og funket fjell. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Hmmz, såvidt sett på det nå, får den ikke til å dele men har ikke prøvd noe særlig heller. Får ta det i natt. Headsett da? Må jeg ha usb headset eller noe? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Bluetooth er tingen Endret 6. september 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Så, kan ikke bruke gamle headsettet med 2 vanlige...3.5 mm jacks er det? Pokkern =/ Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Prøvde media senteret, fungerte greit i ca 3 minutt så begynte det å hakke. Ser ut som jeg får bruke xboxen til dette når ps3'n ikke får det til... Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 er nok ikke PS3'en sin skyld, er vel mere nettet ditt med fildeling mellom forskjellige enheter Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Heh, skulle til å gi deg en men så kom jeg på at ps3'n er koblet opp via trådløs. Ikke videre kjent for sin stabilitet kontra kabel. Får teste det etter arbeid i natt, håper det funker. Vært kos. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Heh, skulle til å gi deg en men så kom jeg på at ps3'n er koblet opp via trådløs. Ikke videre kjent for sin stabilitet kontra kabel. Får teste det etter arbeid i natt, håper det funker. Vært kos. Der har du nok synderen ja, trådløsnett egner seg dårlig til denslags. Er uansett lite sannsynlig at det er PS3-en som forårsaker hakkingen da det er prosessorkraften til PC-en din som brukes mest under streaming. Angående headset så må du ha enten USB eller BlueTooth, hvor BlueTooth ofte er mest praktisk. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 ^^what he said Var ikke meninga og virke frekk hvis det var sånn du oppfattet det, hehe, er nok det trådløse som gir deg problemer her ja, jeg har ikke hatt noen problemer med streaming der og jeg har wired Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har ingen problemer med trådløst opp til 720p, med 1080p begynner det bli litt choppy....... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Hmm, mener jeg prøvde litt av begge dele. Får stille litt på instillingene. Tv'n støtter kun 720p uansett så å sende mer er overkill Men men, får gi oppdatering senere i natt. Uansett, virkelig ikke mulig å få bruke "vanlig" headset? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hmm, mener jeg prøvde litt av begge dele. Får stille litt på instillingene. Tv'n støtter kun 720p uansett så å sende mer er overkill Men men, får gi oppdatering senere i natt. Uansett, virkelig ikke mulig å få bruke "vanlig" headset? spørs hva du mener med vanlig men du kan bruke USB og bluetooth headsett på ps3. Selv kjøpte jeg et logitech USB for 150kr som funker bra, men du får sony sitt offisielle headsett for under 200kr på play.com Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Jaja, hadde håpet jeg skulle slippe å kjøpe eget headset for ps3'n jaja. Har fidlet litt med instillingene i ps3 media senter og nå. Har tatt kvaliteten ned endel, merker det litt på fargekvaliteten, men det kjører helt fint. Tror det skal gå med høyere kvalitet setting. Så alt i alt er jeg meget fornøyd nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå