Howard Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Nytt kabinett fra Thermaltake Thermaltake har lansert et nytt kabinett, "Xaser III Lanfire Edition". Kabinettet kommer med Hardcano 9-systemet for vifte/temperatur-kontroll og skal være klart for levering i august. Les saken her. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hmm.. tror LianLi med akvarium sidedør og neon-lys vekker mer oppsikt på lan;) Har kjøpt emg det jeg!! w00t Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 FY FILLER'N. Det vil jeg ha. Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Strupstad: gratulerer med post nr. 666! spooky 8) Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 bare 4 KG STEIKE du kan jo ta kabinettet pä skulderen, og DET vekker oppsikt pä lan Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Får man kjøpt Xaser kabinetter i fulltower størrelse noe sted? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 trur ikke det har aldri sett et sån i fulltower Lenke til kommentar
L.. Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Håper de bare har brukt et bedre matriell til vinduet. Har selv Thermaltake Xaser III. Vinduet kan du lage riper i med dasspapir. Har til og med laget smiles med neilen min. Tåler ingen ting. Men jeg likte bedre formen på vinduet på det nye kabinettet. Andre ting jeg likte er særlig at det er lys i temp. viseren. Mindre vekt. Bare 4 kilo. Men da må du bare få tak i en lett PSU også. Men de har de styggeste orange vifter ennå. FY F... Har byttet mine. Til sølv og noen gjennomsiktige med lys. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Er det bare meg, eller er disse kabinettene direkte stygge? Jeg syns det er så overdreven bruk av forskjellige farger osv.. Designet er rett og slett overdrevet, og på ingen måte stilrent.. Altfor mye "greier".. Lian Li derimot.. Lenke til kommentar
balrog Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Må si meg enig med deg Knuty (Lian Li...mmmm...PC6099B). Det er greit nok at Thermaltake-kabinettene vekker oppsikt, men det må jo være på grunn av at de ser så himla harry ut. Men på den annen side så er det jo greit at det finnes en del kabinett-stiler å velge mellom da. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Skal si at dette kabinettet må være en drøm for oss som drar på lan, Chieftec's aluminium serie veier jo rundt 10 kg, og det er altfor tungt! Men jeg likte ikke helt designet på dette, kjøp heller Lian Li, stilrent og praktisk! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kjedelig er vel en passende beskrivelse av Lian Li kabinettene. Syns faktisk dette Thermaltake kabinettet ser ganske tøft ut. Også så lett da! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jupp, det såkalte plexiglasset i xaser III serien er vanvittig dårlig... jeg legger alltid sidedøra på ett filt pledd, men likevel ble det ripe i det... Lenke til kommentar
Typho Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ja, har flere riper i vinduet til Xaser III kabinettet mitt også. Kanskje prøve å polere det.... Noen forslag? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jeg har hørt flere som har byttet ut vnduet... :o Lenke til kommentar
Typho Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Ja, kanskje jeg skulle ta å bytte det... Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 EN sån en vil jeg også ha Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Kjøper heller en skyhawk kabinet istedenfor et thermaltake kabinett..! Thermaltake kabinetta har for mye "design" Lian li kabinettet med akvarium er kult da, men je liker ikke formen på lian li kabinettene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå