Mountainhome Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Alt er bedre? Haha, joa. Historien, karaktergalleriet, skytingen, kjøringen, interaksjonen med NPCer og variasjonen i oppdragene er jo helt fantastisk i Guerilla... spesielt hvis man sammenligner det med GTA 4. ja, jeg mener det er mye bedre, GTA IV hadde vert 1000x bedre hvis du kunne for eksempel brøyte ned ett hus med en trailer B) hørest interesangt ut... Men eg vill ha det på pc og pc'n er nokk for dårleg... det er derfor PC'er kan stille på grafikken det Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 det er derfor PC'er kan stille på grafikken det Minimum: Processor: Intel Core 2 DUO E4400 (2 GHz) Memory: 1 GB Video Memory: 128 MB (ATI Radeon X1300/NVIDIA GeForce 7600) Trådstarter: RAM: 1GB Skjermkort: nVidia GeForce FX 5500 256 MB Prossesor: AMD Althon XP-prossesor 3000(2Ghz 1 kjerne) -> skjermkortet er et par generasjoner for gammelt, og det samme er CPUen. Det lønner seg å lese tråden før man poster. Så litt mer on-topic: Hva med Grand Theft Auto 2, en skikkelig klassiker fra seriens barndom? Sannsynligvis ikke spillet du kommer til spille mest, men det er jo gratis fra Rockstar sitt nettsted: http://www.rockstargames.com/classics/ Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 det er derfor PC'er kan stille på grafikken det Minimum: Processor: Intel Core 2 DUO E4400 (2 GHz) Memory: 1 GB Video Memory: 128 MB (ATI Radeon X1300/NVIDIA GeForce 7600) Trådstarter: RAM: 1GB Skjermkort: nVidia GeForce FX 5500 256 MB Prossesor: AMD Althon XP-prossesor 3000(2Ghz 1 kjerne) -> skjermkortet er et par generasjoner for gammelt, og det samme er CPUen. Det lønner seg å lese tråden før man poster. Så litt mer on-topic: Hva med Grand Theft Auto 2, en skikkelig klassiker fra seriens barndom? Sannsynligvis ikke spillet du kommer til spille mest, men det er jo gratis fra Rockstar sitt nettsted: http://www.rockstargames.com/classics/ er ikkje så glad i den type 2D spel. Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva med et plattform 2D spel, da? Cave Story er jo fantastisk, for eksempel. Lenke til kommentar
DeadFriend Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvem her var det som rekommenderte Red Faction: Guerilla? Du så system specs'ene til typen? Jeg har selv sett de grafiske vidunderene til RF:G, å de kommer til å kjøre som et kastrert esel på isen. :o Finn heller på noe litt mere kreativt. Når du skrev ''fritt spel'' antar jeg at du tenker på et ''open-ended'' spill, der du selv velger hva du vil gjøre, hvordan spillet kjører o.s.v. Jeg vil anbefale kanskje Elder scrolls serien, Du får garantert de første 3 til å fungere, mens 4'ern trenger LITT mer hestekrefter- men bare litt. Happy gaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå