CheeseJunk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Noen som vet om denne special edition fra game.co.uk er den samme som de som forhåndsbestilte på Gamestop får? Endret 11. oktober 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
MrSmiff Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Med mindre du bor i USA så sier jeg aldri. Vel jeg bor ikke i USA, jeg bor her i Norge og jeg har 1 av de 200 Uncharted 2 Fortune Hunter Edition, så er nok redd USA bare fikk 199 Så det er sant det han sa, du skal aldri si aldri Endret 6. september 2010 av XtremSonic Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Haha, gratulerer! Vært på Ebay eller noe? Lenke til kommentar
MrSmiff Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Haha, gratulerer! Vært på Ebay eller noe? Nei så god råd har jeg ikke, Sjekket igår å det ligger en ute til salgs til 5000$ Men hvordan jeg fikk tak i den? la oss bare si at det er greit å ha venner i USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå