Gå til innhold

EA Strategy Collection

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg har nettop bestilt meg EA Strategy Collection fra gamezone.no

Den kostet bare 177,- (inkl. frakt). Veldig fornøyd med kjøpet, pakken inneholder Black & White 2, Black & White 2: Battle of the gods, Lord of The Rings: Battle For Middle Earth I, Command & Conquer: Generals og Command & Conquer Generals: Zero Hour. Har aldri spilt C&C før, har prøvd Lord of the Rings: Battle of middle earth II. Har alltid ønsket å prøve B&W, men har aldri somlet meg til det...Nå har jeg altså bestilt og vil gjerne vite om noen av dere har/har hatt spillene og kan si deres mening om det :)

Takk på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spillt både Black&White 1 og Black&White 2. Riktignok uten ekspansjoner. Men Black&White 2 er et knakende godt spill! Det er jo en del spill som bygger på konseptet rundt det å velge mellom å være god og ond, men ingen på nivået til Black&White-spillene. Å leke Gud er alltid morsomt. Black&White 2 blander bybygging, strategi, krigføring og rollespill-elementer. Hver del er relativt simpel, og går ikk ei dybden. Men sammen utgjør de et interessant og givende gameplay. Det mest interessante med spillet er nok dyret man får leke med. Her får man trene opp dyret slik man vil, enten man ønsker å trene opp en menneske-etende krigsmaskin eller en vegetarisk bygningsarbeider og befolkningsunderholder.

Man må også kjempe mot og beskytte seg fra fiender. Her kommer altså det mer krigførske delen av spillet inn. Man får beskytte byen sin ved å bygge murer, og kan trene soldater som kan forsvare byen og eventuelt gå til krig mot fienden. Man trenger ikke å erobre fienden, men kan heller satse på å omvende dem ved å bygge en stor og fin by. Valgfriheten til å spille litt slik man selv ønsker er veldig ok. Spillet er ikke veldig dypt og man spiller forholdsvis fort igjennom det. Men siden man kan velge mellom å være god eller ond gir det mulighet for en interessant andre gjennomspilling. Om man først spiller som en god gud kan man spille igjennom en gang til som ond gud, og på den måten få en delvis ny opplevelse av spillet. :)

Lenke til kommentar

OK, så jeg kan laste ned patchen på denne. Legge den over på den andre PC,n med instalert spill. Legge den på skrivebordet og "VOILA" ??

Fant disse sidene: http://www.softwarepatch.com/games/blackandwhite2-2.html

Og: http://www.softwarepatch.com/games/blackandwhite2.html

Kommer disse til å fungere?

BTW: Det er en instalerings fil......Skal jeg instalere da eller er det noe muffins her? Siden du AltF4 sa at jeg bare trengte å laste ned.....

Takk på forhånd for svar :)

Endret av The Minion
Lenke til kommentar

Først av alt, det er kun nøvendig å bruke patch 1.2 siden denne også inkluderer patch 1.1. Når det gjelder hvordan du patcher spillet er dette enkelt. Du laster ned patchen og dobbeltklikker på patchfilen. Da starter patchingen automatisk og det eneste du må gjøre er å trykke ok når patchen viser bokser hvor du må svare ok eller avbryt/cancel. Sidene du linker til virker legitime, så ikke noe skummelt der. :)

Lenke til kommentar

Ja, i dag kom spillet. Har spilt i 2 timer nå :D er et SUPERT spill!!! Ble overasket over hvor bra det faktisk var!!! Hvis det er noe jeg skal pirke på så er det at det kan være kronglete og bruke hånden hvis det er både skog, mennesker og dyr på samme sted....Jeg valgte løven BTW veldig kul. Når det gjelder patchingen så instalerte jeg begge og det gikk fint. Har bare vært et problem. I går satte jeg inne et nytt skjermkort, og i dag da jeg var ferdig med å instalere spillet og starte det opp, etter 10min slo hele PC'n jeg av :S Trodde først det var bug, men det skjedde 2 ganer til....Har det noe med at jeg har nytt skjermkort, at jeg har Vista eller er det en bug? Noen som har opplevd det samme?

På forhånd takk for svar :)

Endret av The Minion
Lenke til kommentar

Kan det være skjermkortet som er for kraftig for strømforsyningen din? Hvis strømforsyningen ikke greier å levere nok strøm til alle komponentene i PC-en er det mulig at pc-en rett og slett bare slår seg av. Slår maskinen seg av i andre spill? Slår den seg av når du ikke spiller?

Har selv spilt spillet på Vista 64 bits uten noen problemer eller bugs. Spillet skal kjøre helt fint i Vista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...