Enceladus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvor mange er det og hva heter de? Jeg vil samenligne litt priser og slikt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Tja, Steam er jo kanskje den mest kjente. Jeg har ikke prøvd noen av de andre, men siden Steam opererer med euro og noen har problemer med akkurat det får de litt kjeft. Og noen av spillene er jo dyre, jeg nekter ikke for dèt. For meg er det utslagsgviende at de har mange tilbud på Steam samt den sosiale biten med grupper og venneliste med mulighet for chat i spill enten kjøpt gjennom Steam eller lagt til senere. Endret 4. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Steam VAR bra. Etter at de gikk til Euro ble det ikke aktuelt å kjøpe ting der for min del :/ koster jo like mye eller mere enn det gjør i butikker :S (mener nå jeg) tror ikke jeg vet om noen andre steder å kjøpe spill man laster ned Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vet om gamersgate.com også, men har aldri kjøpt noe derfra. Men har hørt at det skal være en god side. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Okei takker Bruker selv steam. Har drøssevis av spill der. Og så har jeg et via Impulse tjenesten som ligner litt på steam Men det er bare fordi de nekter å gi ut spillene sine via steam. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 er det noen slike butikker som IKKE har spill i Euro? i hate Euro Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Impulse har i dollar http://www.impulsedriven.com/ Endret 4. september 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 GOG må nevnes. Direct2Drive og Gamersgate har også fungert flott tidligere (D2D har vel muligens begynt å bli gniene på hvilke områder som får kjøpe spill, men det varierer veldig mellom hvert spill trur eg) Ellers funker det veldig ofte å gå rett til utviklerene selv for mindre spill og handle derfra. Lenke til kommentar
Xevilli0 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 http://butikk.broadparkgames.no/ er en norsk digital spillbutikk som startet sent april 2009. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) EA har egen nettbutikk. Brukte den til å skaffe meg Mass Effect til 179,-. http://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/D...300/ccRef.en_US Sikkert som regel ikke det billigste alternativet.. Endret 5. september 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg bruker Gamersgate jevnlig og må si det fungerer kjempebra. Rask nedlastingstid og god service. Så får du bonuspoeng når du kjøper ting også, som kan brukes senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå