Joachim_F Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 The Witcher-utgiveren har kunngjort et nytt spill i Mount & Blade-serien. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 CD Project liker å lage spill fra bøker. Ikke at jeg har noe i mot det. Dette blir sansynligvis veldig bra, ettersom the Witcher er et formidabelt rollespill Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ville likt et mount and blade ifra korstogene istedenfor polen. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Artig å se at arbeidet til Armagan & co blir verdsatt. Ville likt et mount and blade ifra korstogene istedenfor polen. Fail! Du får begge tipper jeg. Flere av bøkene til Sienkiewicz omhandler "de nordlige korstogene". Slaget ved Tannenberg og sånne ting. Endret 4. september 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Dessverre er det polen på 1700 tallet Med korstog mener jeg jo mest nede i midt-østen. Endret 4. september 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg må si jeg ikke ble direkte imponert. Det finnes mods som ser ut til å være på samme nivå som dette spillet. Det kan godt hende det blir en del oppgraderinger. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Dette kan bli spennende. Moun&blade er jo totalt genialt og hvis dette klarer å holde følge blir det kjøp Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bare en ting å si om dette: Hurra! Lenke til kommentar
Anarion_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Dessverre er det polen på 1700 tallet Med korstog mener jeg jo mest nede i midt-østen. Polen på 1700-tallet er en særdeles spennende periode. De var en makt å regne med på den tiden Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Her er et intervju med CD Projekts Michael Gembicki om spillet, hvor han blant annet sier at det som skiller M&B og OiM mest fra hverandre er historien de skal introdusere i sistenevnte, en historie man kan (tilsynelatende) påvirke som spiller. Endret 5. september 2009 av Amroth Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Dessverre er det polen på 1700 tallet Polen var på den tiden en stormakt og var sammen med Østerrike den europeiske fronten mot det Ottomanske riket. Slaget om Wien etc... Med korstog mener jeg jo mest nede i midt-østen. Skjønte det, var bare litt kranglevoren. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nice... Dette ser ut til å låve bra. Spillet det første. Men det var litt uferdig i "feelingen". Men dette virker mer solid i gameplay. For det gamle hadde mangen gode og kjekke ideer. Håper på dette blir bra. Å håper det kommer en engelsk utgave eller patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå