Joachim_F Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Actionrollespillet Torchlight har fått utgivelsesdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Spennende. Om ikke utfordrer, så ihvertfall noe for Diablo-entusiastene å spille mens de venter på D3. Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ser intressant ut. Selv som Diablo-entusiast av de to første i serien er jeg ganske skeptisk til 3-eren pga stilvalget. Håper iallefall de beholder musikkstilen i det minste. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gleder meg! Har spilt i stykker Sacred 2 nå og det er jo en evighet til D3 kommer. Dette skal kjøpes sekundet det kommer ut! Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Virker spennende dette..får se om jeg prøver det en gang. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 hehe.. ufordrer til Diablo 3.. ? Neppe.. Kan ikke samenligne det "cartoon-network" spillet der med Diablo 3, vel.. ? Men en liten morsomhet fram til Diablo 3 kommer... kanskje. Er ganske sikker på at Diablo 3 blir det beste spillet i serien, og årets spill (det året det kommer..) Men, er sikkert jeg som er blod-fan.. Burde endre tittel: "Tidsfordriv fram til Diablo 3". -x- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå