Gå til innhold

Sniktitt: Dead Space: Extraction (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil ikke kalle manhunt 2,resident evil,house of the dead og madworld barnespill.

dette er bare noen jeg ramset opp i full fart.

pluss du kjøper ikke wii om en vil ha den grafikken som på ps3,xboks 360.

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Jeg synes at det ser ut som et bra Wii-spill. Grafikkmessig er det i toppsjiktet for tredjepartsutgivere på Wii, og gameplaymessig høres det ut som om spillet har noen finurlige ideer. Jeg har aldri vært en stor fan av on-rails spill, men dette ser faktisk ganske artig ut. Det blir spennende å se hva som blir best av dette og Resident Evil Darkside Chronicles.

Jeg er litt enig. Det er endel artige spill på konsollen, men litt drøyt at den ikke klarer å kjøre mer kompleks grafikk enn den gjør. Vi er ikke i 2003 lenger.
...og vi er ikke i 2006 heller. Folk vet at grafikken er dårlig sammenlignet med spillene til 360/PS3. Det er ingen vits i å gjenta dette flere ganger. Spesielt i en kommentar til en artikkel som handler om noe helt annet enn maskinkraften til Wii.
Lenke til kommentar
Folk vet at grafikken er dårlig sammenlignet med spillene til 360/PS3. Det er ingen vits i å gjenta dette flere ganger. Spesielt i en kommentar til en artikkel som handler om noe helt annet enn maskinkraften til Wii.

Men den handler om et nytt spill som etter all logikk burde ha relativt god grafikk, noe det absolutt ikke har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...