VEH_InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det ambisiøse prosjektet skal snart prøves ut i Statene. Les hele saken Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er egentlig like skeptisk til dette som jeg var når det først ble annonsert. Blir likevel spennende å se hvordan dette prosjektet arter seg nå som de kjører igang åpen beta, da det er et rimelig revolusjonerende konsept. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvis det funker skikkelig, så er det et stort skritt i riktig retning. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ville ikke være den som skulle snakke ned til et sånn prosjeckt. Men jeg tror at vis dette kommer på høyt plan, så vil spille markede (tenker konsoll) lide av slikt. Men i PC sammenheng så er dette gode greier. Der er jo alt et streaming system som jeg har prøvet på hjemmenettverket mitt. Streamet WANTED fra stasjoner til netbook. Gleder meg til å se dette, men er litt redd for hva det vil gjøre. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At de har en åpen beta tyder på at de tross alt har noe å fare med. Men før jeg ser tilbakemeldingene fra beta-testerne så forblir jeg veldig skeptisk til dette Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Om dette virkelig fungerer er dette et stort skritt i riktig retning og virkelig en stor fornyelse, men tror jeg holder meg litt kritisk en liten stund til. Må legge til at jeg ser frem til kommentarene fra beta testerne! Dette er kjempespennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå