V. Haugen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Da Ludo Mobil lanserte sitt nye abonnement, svarte Tele2 kjapt med å øke ringerabatten til 140 kroner. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Bullshit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvem kan bevis at Tele2 er best?? Når du sender en SMS/MMS med Tele2 blir den sendt fra Norge til Sverige og tilbake. Lenke til kommentar
Gjest datatrafikk! Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Om dere har Dyrnes på mail så slakt han for prisen på datatrafikk og ingen makspris ! Jeg har prøvd "snakk med sjefen" og selveste Frank Sheep på facebook men det skjer ikke noe... Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Om dere har Dyrnes på mail så slakt han for prisen på datatrafikk og ingen makspris ! Jeg har prøvd "snakk med sjefen" og selveste Frank Sheep på facebook men det skjer ikke noe... Vi har slaktet Tele2s datapriser i månedsvis, og har blitt lovet ved flere anledninger at det kommer endringer her - selvsagt uten tidsfrist........ De har senket dataprisen på Flex og Ultra til 5 kr./MB, og Uno til 5,50 kr./MB - men uten makspris per dag -, og da hjelper det ikke så veldig mye. Jeg kan love at vi vil fortsette å mase på Tele2, men vi har kun påvirkningskraft. Vi regner imidlertid med at Tele2 vet at det er i deres interesse også å ta en skikkelig opprenskning i dataprisene - slik de fleste andre operatører har gjort i løpet av 2008/2009. B) Lenke til kommentar
Gjest Fredrik N Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ser at Ludo mobil ikke likte revolveren til Tele2. Nå har de tatt frem kanonen og skutt Tele2 vekk fra toppen på telepriser. Herlig VIVA LUDO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg