V. Haugen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vi triller terningen på det nye Ludo-abonnementet kalt Terningkast 6 - en kopi av Tele2 Sheriff. Les saken her Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg har ikke mottatt mobilregning på over et år etter at jeg først brukte OneCall og gikk over til Tele2 Sheriff da OneCall innførte oppstartspris. Tviler på at jeg gidder å gå over til Ludo for 5 kroner ekstra i måneden. Endret 3. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Gjest Frode Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Da vil det si at Ludo gjør det eneste rette, de konkurerer direkte mot den prisen det er mulig å sammenligne dem med. Dette er flott for oss kunder som da ser de reelle prisene vi skal forholde oss til. Bra Ludo! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nå har vel Ludo økt til kr 166,- per måned. Dette liker vi! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ja, for det at det er kopiert bryr vi oss mye om! Så lenge det er billigere, så driter jo jeg i hvor de har det fra? Hvem kjøper et mobilabbonement med tanke på originalitet?! "hmmm... ja, se der ja, i dette mobilabbonementet koster sms 10 kroner. Det er det JEG kaller originalt! DET tar jeg"..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg