ismo2009 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hey,hvorfor har usa flere ting på PS3en sin ?. Hvorfor har vi ikke helt likt som de?. Hvis jeg lager ny bruker så kan jeg bytte country til USA eller UK. Vil jeg få de tingene da?. Er det lurt ide? Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du må lage deg ein eigen konto, les førsteposten i denne diskusjonen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796821 Lenke til kommentar
ismo2009 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 jeg vil bare vite om man blir banned eller ikke. Ikke noe mer... Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 jeg vil bare vite om man blir banned eller ikke. Ikke noe mer... Det er ikke lov, men har ikke hørt om noen som har blitt banna av dette. "Alle" gjør det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Når Uncharted demoen kom ut i USA før Europa, så beklaget Naughty Dog veldig at den ikke funket i europa når man lastet ned fra den amerikanske, og lovet å fikse det fort. Var på en måte en bekreftelse for meg at det går fint. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har ikke blitt banned,tror ikke det skjer B) Har uk konto usa konto og eu konto,and so on Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Det er nok best å lage en account fra jorden ^_^ Endret 4. september 2009 av kimaasen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Aldri hørt om noen som har blitt bannet for å ha ett dusinvis accounts for å få tak i alt som kommer til de ulike "sonene" men hvis alle lagde accounter så vill kanskje Sony få problemer for det er jo en grunn til att det er ulike tilbud på de ulike sonene eller er det bare meg som er saftig på bærtur nå Endret 4. september 2009 av whackedorange Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det hender at noen som har laget flere kontoer har blitt oppdaget og mistet noen av kontoene, andre har fått beholdt dem siden de har brukt penger og kjøpt varer fra ps store på kontoene. Det er alltid en liten risk, men det er ufattelig mange som har flere kontoer, og jo flere som har mange kontoer, jo flottere tall kan SONY vise frem. De legger jo også opp til at man må lage fler kontoer når det er et så vidt gap innholdsmessigst på de forskjellige nettbutikkene! Men husk, det er alltid en risk Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hahahaha. En annen verden.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvor mange ''grupper'' finnes det? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hvor mange ''grupper'' finnes det? Mener du forskjellige stores? EU: rundt 20 forskjellige stores, men ikke så store foskjeller. Dette inkluderer også australia. US: must have, enkelte norske bankkort/kredittkort fungerer Japan Hong Kong De jeg kom på hvertfall. Endret 6. september 2009 av Pesico Lenke til kommentar
Akert Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 kan man bytte språk på japan store? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 kan man bytte språk på japan store? Nei. Lenke til kommentar
branngutten Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kan man bytte brukernavn på online profilen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hahahaha. En annen verden.. Ja jeg vet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 En kamerat av meg lagde account fra Omicron Persei 9, han ble bannet på livstid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg vet GiantBomb.com gjør det - de snakker om det i QL'en til det siste Katamarispillet de lastet ned fra japansk PSNStore. Og når de kan legge ut video av at de gjør det så virker det litt merkelig at det skulle være heksejakt på folk som gjør dette. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvilken verden tenker du på? Helghan? Det er da allmenn kunnskap at ingen fra sony liker helghastene, så jeg vil nok tro du blir banna ja. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 En kamerat av meg lagde account fra Omicron Persei 9, han ble bannet på livstid. Kan tenke meg Lurrr ble sur da ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå