Joachim_F Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kommer Konami til å gi ut actionspillet Ninety-Nine Nights 2? Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 blir dette kalt N32 da? heh, ja uansett, det første fengte meg ikke så dette blir nok ikke noe kjøp for min del hvis det noen gang kommer til brunostens rike Lenke til kommentar
Millha Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Likte det første litt. Bedre enn DW i det minste. Men jeg gikk aldri inn for et kjøp av spillet. Men vil tror at 2'eren vil love stort. Siden det er Konami som står med tøylene i handen. Tror også grafisk så vil det neste bli bra. Kan ikke se at det blir verre i det minste. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 De kan spare seg for denne, NNN sugde eselballer. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 NNN var helt ufattelig fælt, så fælt at man nesten gren seg i søvne, ser ingen grunn enda til at 2'ern skal være bedre. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Likte 99 nights jeg, fin hjernedød action Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har aldri prøvd Ninety-Nine Nights. Virket for meg som at det bare var en demonstrasjon på hvor mange fiender det var mulig å ha på skjermen denne generasjonen, og at utviklerne ikke brydde seg om hvor bra selve spillet var. Mulig jeg tar feil, men det var slik jeg opplevde det den gangen det kom ut. Får håpe Ninety-Nine Nights 2 får bedre omtaler rundt omkring, gjør det det er det mulig at det blir kjøpt en gang. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Synes N3 var bra da jeg kjøpte det. Tok fram spillet for ikke så lenge sia og da var det ganske skuff :S Kommer nok til å kjøpe 2ern though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå