nazrm Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så nå har folket flyttet over hit, noen som enda bruker gammel-forumet? Moi. Lenke til kommentar
Snikker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vist noen trenger en god levling guide.er james levling guide (horde og alliance) en god guide http://www.wow-pro.com/leveling_guides/jam..._leveling_guide (alliance) http://www.wow-pro.com/leveling_guides/jam..._leveling_guide (Horde) Det er noen veldige brae guider, har brukt dem selv og de er gratis Endret 4. februar 2009 av Snikker Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har slutta med WoW så spør fort: Kan man lage DK på annen server uten å være lvl 55? Lyst å starte på med venner på annen server, men orker ikke lvl fra 1 igjen Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Du kan det nå, OM du har en karakter over lvl 55 på en eller annen server. Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ahh! Supert! Ja jeg har jeg en lvl 80 warrior, men frister med healing-warrior (: Lenke til kommentar
War_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Synnes det er bra det ble en ny start for trådenes del. Patch 1.0 til nå innhold av wow og andre spill er ikke av betydning lengre. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Nå var det da strengt tatt ingen som leste de første 200 sidene av tråden heller Lenke til kommentar
nAD Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Visst det er noen som har lyst å kjøre RAF med meg på Magtheridon send en PM, skal lvl'e en druid Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 I helvette! Nå er jeg kongelig forbannet her, tenkte jeg skulle poppe innom Onyxia å hilse på henne før jeg tok kvelden. 50k HP igjenne på merra så har jeg et lite blikk vekk fra skjermen en 2 sekunder. Ser opp, dau. Hadde bare 2k HP igjen men den lille dragen har hittet meg maks 1300, og judgement of light var oppe. Trodde jeg var "safe" men den gang ei. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sånn kan det gå, slå av TVn og alt som tar konsentrasjonen ifra deg neste gang Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så nå har folket flyttet over hit, noen som enda bruker gammel-forumet? Moi. Ikke jeg Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kommer nok til å bruke det til andre ting enn spill vil jeg tro. Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bruker diskusjon til alt annet enn spill. For å støtte opp om nye gamer, så går alt spillrelatert med til dette forumet. Selv om jeg i utgangspunktet ikke var så alt for aktiv i spilldelen på diskusjon heller da men Lurer på om jeg skal lvle opp en DK selv. Shamanen min har hatt seg noen dagers pause i likhet med hele spillet egentlig. Pluss at jeg aldri har spilt noen skikkelig mele klasse før. Enhancement-shammy hele veien, men masse spellcasting lell. Også har jeg en warrior på hele lvl13! Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Har også veldig lyst til å levle opp en shaman, men det som er med meg, er at jeg bruker å glemme alts etter en periode. Har liksom ikke leveling spiriten i meg noe særlig lengre, noe som i bunn og grunn irriterer meg. Men skal prøve å kjøpe items for heroism emblems, og se om det hjelper meg Vet ikke om jeg skal gå elemental eller enhancement enda, noe forslag? Endret 6. februar 2009 av Matseh Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Elemental grunnet flere heirloom items Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du har ett poeng der, får se om jeg virkelig gidder å lage meg en shaman, har lyst meeeen, bah Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror jeg skal lage en ny istedenfor å transferre min 58 shaman, trenger noe å pusle med. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vet ikke om jeg skal gå elemental eller enhancement enda, noe forslag? Elemental > all, nuff said! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vet ikke om jeg skal gå elemental eller enhancement enda, noe forslag? FTW! Ganske artig når man får WF-weapon å dual-wield. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ble ikke Shaman, laget meg en Warlock istedet, og kjøpte Heirloom skuldrene og den staven. Så får jeg se hvor lenge jeg gidder å sysle med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå