ShampooMacTavish Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Selve installasjonen burde ikke ta sånn kjempelang tid, men patching kan ta en stund. Kommer jo an på hvor mye du har å patche, og hvor god linje du har. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Aner ikke hvor mye som faktisk følger med via disk, men eks. broren min som har hatt WoW og BC instalert en god stund nå, uten å spille, måtte lage seg på å laste ned 8gb. Har en 3mbps linje, så tar det nok over natta uansett. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hot damn, da har jeg spilt meg opp til level 11 - om jeg ikke husker feil. Shit is fun, faktisk! Jeg kan faktisk se meg selv spille dette fast fremover.. eneste som er litt dritt er nå som jeg er hjemme hos foreldrene mine at jeg må bruke en 3-4 år gammel laptop som gjør at jeg må kjøre alt på minimum, og fremdeles få rundt 7fps når jeg er i større byer ol. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Flott at du liker det! Litt kjipt at du spiller det på minimum, WoW er faktisk blitt skikkelig pent med alt på maks. Spesielt vannet ble lekkert etter Cataclysm. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Spiller enda mer for tiden, straks 27! Blir hekta når ting går glatt, og irritert når jeg blir pwna av en svær elementeral 25 - som questloggen forøvrig sier at man bør være 3 stk for å klare. Har klart 3 av dem - vann, is og noe sånt, før dette, men denne flamme-saken er en hard nøtt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvilken server spiller du på? Kanskje jeg kan hjelpe Lenke til kommentar
Exia Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Gah. Honorgrinden er lang! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Gud bedre! Hvorfor i himmelens navn hopper ikke pet-et mitt etter meg når jeg skal prøve å ninjae 2-3 stk npcer? edit. spiller på Mazrigos! Endret 29. desember 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Applying non critical updates...this will take some time" Hvor lenge? En halvtime har gått nå..jeg får ikke installert The burning crusade før den er ferdig Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 De skal da ikke ha noe å si, trodde det bare var å kjøre på jeg Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) http://i54.tinypic.com/4lisz5.jpg Hardt å være holy paladin når du levler Endret 29. januar 2011 av Vikingr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 noen som har fullt pvp gear nå da ? Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg starter wow så ser jeg at det er en patch eller noe...det går greit nok men etter et par sekunder står det: "your game installation is damaged. please run repair" det gjore jeg.....har gjort det flere ganger...sier at det ikk er noen feil..men det kommer opp hver gang så jeg får aldri bli ferdig med patchen sigh -_- Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 og akkurat da jeg startet en death knight...jeg velgte heldigvis ikke gay elf...skjønner ikke hvorfor det er så populært men kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Heisann. Skal "desverre" begynne med wow igjen Har gitt bort min gamle account og føler jeg ikke kan ta den tilbake så skal starte en ny. Likte å spille warlock veldig godt. Tenkte jeg skulle begynne med en Human warlock. Finnes det noen bedre raser å være warlock med? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Heisann. Skal "desverre" begynne med wow igjen Har gitt bort min gamle account og føler jeg ikke kan ta den tilbake så skal starte en ny. Likte å spille warlock veldig godt. Tenkte jeg skulle begynne med en Human warlock. Finnes det noen bedre raser å være warlock med? Var selv warlock sist gang jeg spilte (og gangen før det). Og jeg er jo en veldig stor warlock fan. Nå har ikke jeg noen i charrs i level 85 men jeg har hunter, rogue, warrior, DK og warlock, alle over 60. Personlig så syns jeg det er veldig morsomt å spille warlock, men har jo blitt lei av det. Er alltid spennende med noe nytt. Siden sist gang jeg spilte så har jeg rerolla til horde, noe jeg ikke angrer på i det hele tatt. Men jeg vil ihvertfall anbefale deg å rerolle til horde, det blir som å spille et nytt spill. Hvis du har lyst på 3x exp så kan vi bruke ta sånn friend greier hvis du har lyst Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Heisann. Skal "desverre" begynne med wow igjen Har gitt bort min gamle account og føler jeg ikke kan ta den tilbake så skal starte en ny. Likte å spille warlock veldig godt. Tenkte jeg skulle begynne med en Human warlock. Finnes det noen bedre raser å være warlock med? Var selv warlock sist gang jeg spilte (og gangen før det). Og jeg er jo en veldig stor warlock fan. Nå har ikke jeg noen i charrs i level 85 men jeg har hunter, rogue, warrior, DK og warlock, alle over 60. Personlig så syns jeg det er veldig morsomt å spille warlock, men har jo blitt lei av det. Er alltid spennende med noe nytt. Siden sist gang jeg spilte så har jeg rerolla til horde, noe jeg ikke angrer på i det hele tatt. Men jeg vil ihvertfall anbefale deg å rerolle til horde, det blir som å spille et nytt spill. Hvis du har lyst på 3x exp så kan vi bruke ta sånn friend greier hvis du har lyst Heisann! Warlock er morsomt. Er ikke så veldig god i raiding, men føler at warlock er grei å raide med. Særlig med destro. Sett bort at man ikke må bevege seg så mye Er allerede lvl 72, så raf blir litt vanskelig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå