StorPeder Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Cataclysm er for salg i butikkene nå. Noen som ikke klarte å holde seg (sikkert Spaceworld igjen), så da kan alle begynne å selge. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tja, har da ikke så mye å si om man får kjøpt det nå eller ikke Min collectors edition ble sendt igår, så jeg har det nok på mandag Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gamestop Levanger har allerede lagt det i hyllene... lættis Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hva så om man får kjøpt det nå. kan vell ikke spille det før andre alikavell Lenke til kommentar
N-Giga Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ser ingen problem i det. Uansett, jeg får CE enten på mandag eller tirsdag. Nå mangler det bare at jeg får PCn tilbake fra service da... :rolleyes: Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 samme om man får kjøpt det nå eller ikke, kan jo uansett ikke spille cata før 00.01 tirsdag natt Har kjøpt Digital download selv fra blizz store, så jeg slipper å surre med å installere på tirsdag Lenke til kommentar
zexzon Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jaja, nå er det ikke lenge til det braker løs igjen. Er det noen som kommer til å skulke skole / jobb på tirsdag eller onsdag da? (Ikke at jeg skal skulke da!) Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 CE ble sendt på torsdag, men står enda ikke noe på posten.no.. Håper serr at jeg får det imorgen! :/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ingenting i posten fra Elkjøp idag....detter nok i postkassa imorra. Synd en ikke får logget på inatt da.....men strengt tatt så gjør det ikke så fryktelig mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 da er det rett før det braker løs gutta Forhåndsbestilte egentlig på Spaceworld, men orker ikke gå ned å hente det i kveld, så kjøpte det like godt online Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 CE ble levert på døren nuh! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Levert på døra! Steike da...noen som har det! Lenke til kommentar
zexzon Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kjøpte det på blizzard sida jeg, så jeg kan game om 1 time, men skal jeg tru? Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ikke akkurat lett å komme inn.. hehe Lenke til kommentar
Escolas Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk ikke CE min i dag enda det ble sendt på Fredag. Flere som må vente til i morgen? (Håper indelig at det kommer i morgen da ;P) Bor litt nord, mosjøen, men har aldri hatt noe leveringsproblemer. (Bestile fra CDON siden jeg alltid bestiller fra der ) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk ikke CE min i dag enda det ble sendt på Fredag. Flere som må vente til i morgen? (Håper indelig at det kommer i morgen da ;P) Bor litt nord, mosjøen, men har aldri hatt noe leveringsproblemer. (Bestile fra CDON siden jeg alltid bestiller fra der ) Om det går som pakke så kan det kanskje ta litt lengre tid 2-5 dager. Men, du verden så kjedelig det er å vente på ting i posten... Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk ikke CE min i dag enda det ble sendt på Fredag. Flere som må vente til i morgen? (Håper indelig at det kommer i morgen da ;P) Bor litt nord, mosjøen, men har aldri hatt noe leveringsproblemer. (Bestile fra CDON siden jeg alltid bestiller fra der ) Same here... Får det nok ikke før på torsdag, ettersom jeg ser at pakken er i Oslo.. (bor litt sør for Stavanger) men visst jeg er heldig, så kommer den imorgen Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk ikke CE min i dag enda det ble sendt på Fredag. Flere som må vente til i morgen? (Håper indelig at det kommer i morgen da ;P) Bor litt nord, mosjøen, men har aldri hatt noe leveringsproblemer. (Bestile fra CDON siden jeg alltid bestiller fra der ) Same here... Får det nok ikke før på torsdag, ettersom jeg ser at pakken er i Oslo.. (bor litt sør for Stavanger) men visst jeg er heldig, så kommer den imorgen Bestilte 1 stk CE og 1 stk standard fra Platekompaniet, men de ble sendt i to separate forsendelser, CE på fredag og standard på lørdag. CE kom frem dagen etterpå, mens standard har ikke kommet frem ennå. Litt irriterende og uforståelig at de delte opp på denne måten, det medfører jo høyere fraktkostnad for Platekompaniet samt skuffet kunde. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Levert på døra! Steike da...noen som har det! Vel, det var nesten verdt det. * Det var et helvete og i det hele tatt få logget på. Tok meg bortimot 40min. * Også begyne moroa med å dele "kill x antall mobs" med 200 andre spillere Lenke til kommentar
N-Giga Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fikk CE i posten idag. Nå mangler det bare at jeg får melding om at PC'n er ferdig fra service... <_< Uansett kanskje like greit. Var med i launch både BC og WotLK. Var nesten helt umulig å spille med 500 spillere i et lite område som skal last hitte noe som har 10 min respawn rate + en del lag pga alt det som hender (spells, mange spillere, etc), som igjen, er pga at det er 500 stykker i et lite område Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå