Toroto92 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Heldig for deg at du opplever såpass god nedlastningstid da. Jeg for min del har aldri lastet ned fra Blizzard i en slik hastighet, selv om jeg har nettet til det. Kanskje derfor jeg kjøper boksen! Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tror nesten jeg kjøper et par måneder subscription jeg. Med nye talents og masse nytt content for min del, så er det verdt det. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har det kjempefint med Fire Mage'n min. Evig AoE skade. Tankene liker meg ikke da, men men . Men jeg har et problem med tankadinen min. Sliter med å holde aggro som bare det til DpS klassene (også de uten AoE). null problem før. Får vel håpe det er en vanesak om å få lært seg det nye systemet (talent/holy power/etc). Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Casters og hunters har mye høyere dps nå enn før patchen. Det alene vil gjøre det lettere for disse å pulle aggro. Melee hadde veldig lav dps sammenlignet med casters på onsdag, og ble hotfixet til torsdagen. Hvordan det var for tanks vet jeg ikke, men dps er jo en liten komponent av total threat. Dersom det er universielt at mange/de fleste tanks nå sliter med å holde aggro, så er nok problemet at all dps er buffet, mens tanks threat ikke er buffet tilsvarende. Og bare en siste tanke, du har vært innom traineren din og skaffet deg nye spells og slikt (glyphs, reforget gear, regemmet osv)? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Casters og hunters har mye høyere dps nå enn før patchen. Det alene vil gjøre det lettere for disse å pulle aggro. Melee hadde veldig lav dps sammenlignet med casters på onsdag, og ble hotfixet til torsdagen. Hvordan det var for tanks vet jeg ikke, men dps er jo en liten komponent av total threat. Dersom det er universielt at mange/de fleste tanks nå sliter med å holde aggro, så er nok problemet at all dps er buffet, mens tanks threat ikke er buffet tilsvarende. Og bare en siste tanke, du har vært innom traineren din og skaffet deg nye spells og slikt (glyphs, reforget gear, regemmet osv)? Det har blitt knallvanskelig, nå er ikke jeg verdens beste tank men aggroen er helt ute å sykler til tider. Jeg blir tvunget til å pulle de små pullsa bare for å ha nok abilities til alle. Prot warrioren min funker rett og slett ikke lenger. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dem jeg spiller med og jeg sleit litt i starten etter patchen men så gikk vi litt "old school" og roet litt ned på AOE galskapen og spilte slik WoW var før det ble på tryne. Og da ble ting straks enklere for tankene våres, på dem litt vanskeligere plassene så er det markering og kontrolert DPS som gjelder. Dette er jo en fin indikasjon på hvodan cataclysm også blir, CC er tilbake og om en får en person i gruppa som skriker "GO GO GO", så er det bare å kaste han på hode ut av gruppa. Slikt funker ikke lenger. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har merket at spillet henger seg på faste punkter. Spesielt inni Pit Of Saron, men også andre steder. Utrolig plagsomt, da jeg er på battered hilt questet. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har merket at spillet henger seg på faste punkter. Spesielt inni Pit Of Saron, men også andre steder. Utrolig plagsomt, da jeg er på battered hilt questet. +1 Helt jævlig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Har ikke fått prøvd post-patch på grunn av litt Pc-trøbbel, men jeg liker det dere sier om vanilla throwback-tendensene i PvE. Det føltes liksom så feil når raidene ble utført i Diablo-stil. Endret 17. oktober 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Da har jeg åpnet kontoen siden jeg slutta tidlig i 2007. Mye å sette seg inn i på nytt, til og med Outlands er nytt for meg. Men det var herlig uten Soul Shards! :-D Endret 18. oktober 2010 av Turboleif Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Målløs! Fantastisk intro! Flott musikk! Endret 18. oktober 2010 av Genetics Lenke til kommentar
Bazooko Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sluttet egentlig med WoW under WotLK, men Cata ser LITT for drøyt ut til at jeg kan unngå det :o! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Trodde dem fjernet -20 dodge fra ICC. At shadow priest healer mer enn disc er mest latterlig jeg har hørt fra dette forum, men heldigcvis er ikke jeg så aktiv her =) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Etter en uke og en dag som level 80 har jeg 7/12 i ICC. Har det blitt veldig mye lettere eller? FOrresten, noen andre her som spiller på Trollbane? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er vel to grunner, 30% buff, eller er den fjernet? Og at de nye talentsene gir MYE høyere damage output. Kamerat som er 70 og noe gjør jo 2.400 dps Hater at de har ødelagt dps warrioren min, all ARP har blitt gjort om til crit -.- Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 ICC har blitt latterlig mye lettere ja. Gikk ICC 10 igår med en skikkelig nabb gruppe å vi tok festergut, rotface og putricide uten å dævve en eneste gang. Var kun jeg, en healer, og en lock som var over 5,5k gs, et par til var rett over 5k, resten var under. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Forresten, hva syns resten av dere om at vanskelighetsgraden blir skrudd opp ett hakk? Selv gleder jeg meg, tror pugs i stor grad vil være noe jeg skyr mer enn før. Men så lenge jeg har venner å spille med skal nok det gå greit Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det blir artig. Selv om jeg kommer til å dunke hodet hardt på tastaturet den første måneden siden de fleste vil fortsatt tro det er enkelt og en AoE fest (enda verre pga at jeg er tank... <_<). Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er tank selv, vel, en av karakterene. Jeg og kompisene kjører en enkel regel, driter du deg ut får du tanke selv Spiller heldigvis mest med venner og økt vanskelighetsgrad kommer nok bare til å forsterke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå