Puro Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Neptjune skrev (På 5.8.2010 den 12.36): Syntes det er bra hvis de EliTeZ nørdene forsvinner fordi det er for casual. Kjære gud la det skje, er så dritt lei GS tullet, drittslenging osv. GS ble ikke oppfunnet av "elitez" men av PvE players. Sitat Har ikke lyst å spille "Healadin" som det blir kalt. Eller? Spør du oss om du skal spille pala eller ikke? Bare velg noe å spill og spill, ta det som virker mest naturlig uten å tenke på *hvilken class som har best ...*, når du mestrer classen så er det samme f om du har mindre mana en andre, mindre spellpower eller mindre HP, kan du spille classen din riktig så har du en fordel. Sitat Hvilken server er det mest norske på? For guds skyld jeg håper ikke det er en eneste server med mange nordmenn på, er så møkk kjedelig å spille med masse nordmenn som bare kuker rundt og ikke klarer å spille, finn deg en bra EU server med bra faction balace så skal det gå bra. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ah, så alle andre nordmenn enn du og eit par andre har ikkje peiling og løper berre rundt og køddar seg? Rein idioti å seie sånt. Nordmenn er ikkje verre enn folk frå andre land. Sjølv syns eg britar er verst, når dei brukar dei tåpelege målemetodane sine. Eg har forresten inga aning kvar det er flest nordmenn. Er ein del på Aggamaggan (eller noko sånt), og ein del på Argent Dawn også. _LarZen_ skrev (På 5.8.2010 den 12.02): Flosshatt skrev (På 5.8.2010 den 11.22): Puro skrev (På 5.8.2010 den 4.19): Sitat Spelet har gått frå genialt til betre. De fleste oldschoolers som har spilt siden vanilla vil nok si akkurat det motsatte, at spillet har gått fra bra til ræva. Folk som speler det første spelet i ein serie, eller frå byrjinga i eit anna spel vil som regel alltid whine over kor enkelt og latterleg spelet har blitt etter nokre år/utgivelsar. Og dette står i den "universale jeg vet alt boka"? Har da spilt mange andre spill i en serie og kjenner meg ikke igjen i dette, somregel så blir spillene bedre. Kan ikke si dette om WoW.... Nei, dette er erfaring. "Pfft, no er det jo så lett. I mine dagar måtte du faktisk gjere noko." "Meh, spelet er berre for at folk skal lage mods." "Det er berre dritt no for tida, alle kan jo berre gjere som dei vil uten noko planlegging eller noko." "Kva er visten med klassar? Dei har jo berre fjerna alle forskjellane." Osb., osb., osb.! Dette høyrer eg stort sett alltid rundt snakk om nye spel i ein serie eller ein ekspansjon. Eg lover dykk, at hadde Blizzard berre holdt seg til den orginale WoW måten hadde folk gått lei. Dei må få nye spelarar, og behalde gamle. Dette gjer dei ved forandringar, både i historie, land og gameplay. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Flosshatt skrev (På 5.8.2010 den 16.09): Eg lover dykk, at hadde Blizzard berre holdt seg til den orginale WoW måten hadde folk gått lei. Dei må få nye spelarar, og behalde gamle. Dette gjer dei ved forandringar, både i historie, land og gameplay. Bra vi har deg da en representant for Blizzard og hele gaming comunitiet til hele verden som kan komme her å fortelle oss dødlige hvordan ting er! Meget imponert! Og btw, jeg synes fortsatt WoW har gått fra genialt til ræva. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nå har det blitt mer enn nok avsporing og rett-på-kanten-innlegg i denne tråden, slutt med det. Jeg finner enkelte av tingene dere har skrevet her inne närmest sjokkerende, en skulle ikke tro at enkelte var i den alderen de er i. Jeg beholder de eldre innleggene som et eksempel, men alle fremtidige innlegg som er i samme gate som enkelte av de tidligere vil bli slettet, og brukeren vil bli kontaktet og behandlet deretter. Dere må gjerne diskutere hva som er best av nåtidens og datidens WoW, og, som enkelte har värt inne på, om det er noe psykologisk inne i bildet som for folk til å ha de holdningene de har, men hold for guds skyld en saklig tone og hold dere unna både direkte og indirekte drittslenging. Enkelte ting klarer dere å holde for dere selv. Javel, kanskje alle de 11 millioner som spiller WoW i dag er drittunger, og kanskje WoW er et drittspill, men hold i så fall dette for dere selv, for det har ikke noe med emnet å gjöre, og förer ikke til annet et kvalme og litt for opphetede diskusjoner. Skjerpings! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg skal daske meg selv på lanken jeg skriver mye piss til tider, beklager til dem det måtte gjelde. Men over til litt mer koselige ting, det er nå blitt bekreftet at Cataclysm kommer ut i år! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Virkelig? Dette var interessant, kilder? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 ShampooMacTavish skrev (På 6.8.2010 den 0.54): Virkelig? Dette var interessant, kilder? Here you go http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-05-confirmed-cataclysm-out-this-year Uansett hva mine meninger er om spillet så blir jeg nok sugd tilbake når denne kommer...huff jeg er svak. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Spennende, regner med en desemberutgivelse, da. Kanskje november. Når Morhaime selv sier at de burde klare det ilöpet av året, har jeg tro på at det skjer. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har sjekket litt rundt på diverse spillsalg nettsider og på et par av de står det november Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 PlayCom har sagt November siden i vår en gang, men jeg tror mest at de bare gjetter. Det gjør sikkert de fleste andre også, hvis "i år" er det mest håndfaste vi har å basere oss på. Men for all del, November/Desember er nok det mest logiske å forvente. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har de ikke sagt at planen er å slippe expansion med 2 års mellomrom? Isåfall så blir det nok rundt november mener jeg Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg tror ikke Blizzard er så veldig bokstavelige på det punktet. Om de finner ut at det er noe som trenger litt ekstra finpuss, kan det godt hende at spillet blir utsatt til neste år. Og TBC var jo utgitt i januar, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Sitat kanskje WoW er et drittspill, men hold i så fall dette for dere selv, for det har ikke noe med emnet å gjöre For å være helt ærlig så er jo temaet WoW generelt, da har vell WoW noe med temaet å gjøre, bare sånn for å faktisk få det sagt, og om noen mener WoW er et drittspill så er vell det fult lov å mene det, tror da vitterlig at det ikke skader noen å si sannheten. Sitat Har de ikke sagt at planen er å slippe expansion med 2 års mellomrom? De gir ut expansions når de ser potensiale til å tjene store penger, uansett tid. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 "det ikke skader noen å si sannheten." Din sannhet. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Puro skrev (På 7.8.2010 den 18.01): For å være helt ærlig så er jo temaet WoW generelt, da har vell WoW noe med temaet å gjøre, bare sånn for å faktisk få det sagt, og om noen mener WoW er et drittspill så er vell det fult lov å mene det, tror da vitterlig at det ikke skader noen å si sannheten. Du må ikke blande sammen "sannhet" og "personlig mening" Når det er sagt, er jeg enig i en del av kritikken din, det er bare noe med måten det fremstilles på som virker en smule forkynnelig, og det liker folk sjelden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Poenget mitt, som jeg håpet av ville komme klart fram, var at om du mener at WoW er et drittspill, så hold det for deg selv. Om du føler en stor trang til å si at du ikke synes WoW er noe bra spill, så si det heller på en mer diskré måte, som bygger opp til diskusjon. Dette forumet er intet sted for flamewars og ufinheter, og det er akkurat det å kalle WoW et "drittspill" i en tråd som egentlig handler om å prate om WoW gjør; å bygge opp til slikt. Det har uansett vært mer nok "diskusjon" rundt kvaliteten til WoW nå, så om du ønsker å fortsette emnet, foreslår jeg at du starter opp en ny tråd hvor du tar tak i problemene spillet har, og på en ordentlig måte legger opp til en saklig diskusjon. Å kaste seg rundt med kommentarer om det elendige, casual, taperspillet som er World of Warcraft gagner ingen, og det er overhodet ikke en unnskyldning å si at man kan diskutere alt om WoW i en generell diskusjonstråd. Slik er reglene over hele forumet, om noen i en tråd om f.eks Halo plutselig bryter ut med den ene usaklige, trollete kommentaren om hvor forferdelig Halo er etter den andre, vil ikke dette bli akseptert. Jeg regner med at det var det siste om saken. Videre spørsmål eller kommentarer rundt moderering kan tas på en PM til undertegnede. Puro skrev (På 7.8.2010 den 18.01): Sitat Har de ikke sagt at planen er å slippe expansion med 2 års mellomrom? De gir ut expansions når de ser potensiale til å tjene store penger, uansett tid. I så fall kunne de lagd en ny expansion hver måned i form av en halferdig dungeon. Folk ville fortsatt betalt, og Blizzard hadde håvet inn penger. Istedet er tradisjonen rundt to år mellom hver ekspansjonspakke, selv om de sikkert kunne tjent mye mer på å gi ut mindre, dårlige pakker med kortere mellomrom. Endret 7. august 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Puro Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sitat dårlige pakker med kortere mellomrom. Tournament realms og flyvende hest du kan kjøpe på nettet som EA Activision Blizzard tjente over 14mill dollar på i løpet av den første timen, tror det er trygt å si at de melker det for alt de kan. De har også tjent over 60mill dollar på tournament realms, fordi folk vil enten ha en pet eller en tittel, gøy å måtte betale for å spille arena når du allerede betaler spilletid tror jeg. For all del, WoW er gøy det, bare synd at den delen jeg spiller ikke har blitt forbedret på 5 år, derfor er jeg litt blind i kritikken. Den delen av WoW jeg spiller er liksom ikke så gøy som flere skal ha det til å være. PS: Det var ikke en trollete kommentar, da hadde jeg sagt noe sånn som LOLOL WARRIORZ ER OP! .p Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Puro skrev (På 8.8.2010 den 0.40): Sitat dårlige pakker med kortere mellomrom. Tournament realms og flyvende hest du kan kjøpe på nettet som EA Activision Blizzard tjente over 14mill dollar på i løpet av den første timen, tror det er trygt å si at de melker det for alt de kan. De har også tjent over 60mill dollar på tournament realms, fordi folk vil enten ha en pet eller en tittel, gøy å måtte betale for å spille arena når du allerede betaler spilletid tror jeg. For all del, WoW er gøy det, bare synd at den delen jeg spiller ikke har blitt forbedret på 5 år, derfor er jeg litt blind i kritikken. Den delen av WoW jeg spiller er liksom ikke så gøy som flere skal ha det til å være. PS: Det var ikke en trollete kommentar, da hadde jeg sagt noe sånn som LOLOL WARRIORZ ER OP! .p ehh... Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Blir med på en eehhh.. ^^ Endret 8. august 2010 av Couchfighter Lenke til kommentar
Puro Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Dere vet ikke at Blizzard er eid av EA, som også eier Activision? Vell nå vet dere det, ingen grunn til å takke meg. Endret 8. august 2010 av Puro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå