Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Denne patchen ødela BGs.

Random queue som ikke er linka med Specific queue, og det faktum at jeg satt i 6 timer i AV queue i går gjør denne patchen til noe piece of shit.

Max 5 i party, takk for den ja, der forsvant 6+ groups ut av vinduet, no more premades nei.

Lista med nummererte BGs, som feks WSG 1, WSG 2, WSG 3, AB 1, AB 2 osv er vekk, så du kan ikke lenger 'sikre deg' en plass i en BG du vil spille med en venn eller guildie.

Ikke nok med det, de har igjen høynet honor gain fra kills, og lagt en direct 30x honorable kill bonus på første random BG om dagen, sammen med 25 arena points.

Alt dette kommer til å gjøre er 2 ting, bots farmer random for arena points og lett tilgang til rask honor, ingen velger spesifikk Battlegrounds noe mer, noe som igjen sier seg at BG queues til spesifikk BGs ikke kommer til å være noe mer.

Allerede nå er det ingen sjangs for å komme meg inn i en WSG, AV, AB eller Eos, som sagt satt jeg i 6timer i kø til AV i går, mens GM's bare sa "there is nothing specific i can do to make your queues go faster" og bare sa han ikke kunne hjelpe meg.

Super kundeservice ja, det skal de ha...

Bra patch, utrolig herlig å endelig vite at de driter i BGs.

Nå kan jeg rolig avslutte min WoW æra og si at dette spillet virkelig har gått fra bra til ikke spillbart.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Mye honor

Max queue limit er 5 players for random queue, og da er RNG inne i bildet.

Specific queue er limit på 10, men dog om du kjører med over 6 så er du dømt til å aldri kommer inn, da man blir satt i "premade queue".

Jeg er leder av en BG/PvP guild, og derfor er premades hovedfokus, denne patchen har igjen dratt oss lenger og lenger unna muligheten til å se dette skje.

PS: honor betyr ikkeno om man ikke har gøy mens man tjener det.

mye honor = trekker mye bots og folk som bare står AFK uten å gjøre en eneste ting for å hjelpe laget uansett.

Bra du får mye honor og sånt altså, skal ikke klage på det, men det å se en AV bli gjort på 5min hver eneste runde, 10 ganger på rad, gir meg ikke mye håp for den fremtidige PvPr.

Lenke til kommentar

Hmm, var jeg ikke klar over. Har merket jeg og kompisene har merket noen teite grenser nå og da når vi har gått i BG sammen, men har aldri syntes at premade vs random (altså 15 man premade i AB, 10 WSG osv) blir ganske dølt mot randoms som ikke har samme samarbeidsevne :p

Leit dog om de har ødelagt for PvP guilds.

Lenke til kommentar

Altså, jeg er guild master i guilden min, den eldst levende BG/PvP guilden på realmen min, vi tar premades veldig seriøst, og det er ikke noe sånt som at vi liker pug vs oss, vi vil ha premades mot premades.

Når queue-systemet er lagt opp til å NEKTE premades adgang til BGs om det ikke er en annen premade som queuer er helt latterlig, og det stopper ikke der.

1600 i AB/Eos.

Timelimit i WSG, kom igjen, vi holdt på med 2 timer WSG mot Method i TBC, og flere ganger der vi banka de på 6min ved å gå 3-0 fort.

Jeg er enig at det er kjedelig mot randoms, men det er nettopp det, vi har ingen andre å slåss mot fordi, rett og slett, Blizzard fjerna det i patch 2.4..

Derfor er jeg veldig kjent med systemet, fordi jeg må argumentere mot Blizzard, noe som kan være litt stress til tider.:D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Har flere gode mot Method, de kommer gjerne i full PvE gear, uber-tank og pewpew-healers, men de har ikke noe de skulle sagt imot en gjeng med BG maniacs.

Akkurat som når vi går inn på deres arena(pve), funker bare ikke.

3-0 på 6min ca hver gang.

Var gøy når vi møtte de på lvl 70, med en nelf female warrior buffa opp til 41k hp og ho sto på deres roof(ja, jeg vet at det heter tak på Norsk) med 2 resto druids, jeg var der alene så jeg måtte prøve(!).

Gikk ikke så supert når jeg gikk solo skal jeg si, cyclone er ikke gøy, men jeg fikk de til å vise seg, så når teamet mitt kom var det gjort.

To resto druids trenger ikke å unstealthe for å heale en 40k+ HP prot warrior som har en Rogue på seg, ikke engang om ho(han?.p) hadde 50% debuffen.

Det var gode tider, skulle ønske vi kunne møtt de oftere.

Gode tider..<3

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Der sletta jeg Roguen min ja, leste nettopp MMO-champion og kunne lett se at Blizzard har regelrett gitt opp Rogue classen i Cata.

Smoke bomb, self-healing og mer dmg-negation, hva er vits med enda en -dmg taken ability når vi allerede har resilience og evasion?

Resil+enda mer dmg negation = Rogues er den nye warrior?

Helt latterlig, på tide å dra frem min lvl 60 Legionnaire mage.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...