Ragequit Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så bruken av Arcane mage tilsier bruken av 2 spells? Nei, for all del ikke, men det overnevnte er den mest effektive rotasjonen når det kommer til raiding, og det kommer man ikke i bort fra. Jeg sier ikke at det er kjedelig å spille mage, men jeg føler meg mer nyttig som en PvP-class enn en PvE-class. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bah, 4 Epics på 1 time... Savner det gamle WoW, hvor man faktisk måtte jobbe for å få tak i utstyr som man kunne vise fram. Nå er det ingenting å ha alt i lilla farge. Hvem fant på termen "epics" i WoW ? , er jo lettere å få ting med lilla farge enn det å kjøpe avis i kiosken. For et tullespill. Men det er et kjempefint barnespill , og gir de unge en fin inngang til onlinespilling. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Epics fikk navnet sitt i Vanilla av Blizzard, du kunne raide flere måneder før du fikk din første epic. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Eneste som er verdt å vise fram er vel kanskje det man må grinde timesvis med honor for å få tak i, unique og sjeldne mounts og slikt. Annet enn det, så er resten vanlige ting som enhver går med. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Så bruken av Arcane mage tilsier bruken av 2 spells? Nja, ikke helt. Hvor mye DPS du vil gjøre avhenger hvor godt du bruker diverse CD's og mana management. Ett lite feiltrinn kan gjøre stor forskjell. Jeg må som regel planlegge foran hver boss når jeg vil bruke hvilke CD's, evocation og mana gems. Selve rotasjonen er enkel dog. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tenkte ikke helt på CD og mana management, var mer basic spells. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Arcane Mage er basicly bare to offensive spells, ja. Arcane Barrage er en bortkastet GCD. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hm, virker jo som at mage er skreddersydd for enkel damage uten å måtte tenke på hvilke spells men mana controll og CDs. No offense til dere Arcane Mages, men det hørtes ikke mye morro ut. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 joda, enkelt, men det sluker en mana for en god damage da.. spille selv frost, og har vurdert arcane mange ganger, blir vel ett dualspecc.. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hm, virker jo som at mage er skreddersydd for enkel damage uten å måtte tenke på hvilke spells men mana controll og CDs. No offense til dere Arcane Mages, men det hørtes ikke mye morro ut. Det ER ikke spesielt morsomt, egentlig. Selv foretrekker jeg frostfire/fire, siden jeg hele tiden må passe på trinkets, buffs og cooldown, og være klar til å fyre av en pyroblast før GCD'en har begynt. Jeg drev en del med PvP når jeg spilte, og det var det jeg synes var mest morsomt. Der skiller mage'er seg virkelig ut. joda, enkelt, men det sluker en mana for en god damage da.. spille selv frost, og har vurdert arcane mange ganger, blir vel ett dualspecc.. Vil anbefale deg å sjekke ut frostfire, siden arcane krever en god del int. for å være viable i lengre fights. Mye morsommere er det óg! Endret 10. februar 2010 av Peder Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Leste akkurat på Kotaku at det ikke har vært noe økning spillere siden 2008 i WoW..derimot ca en halv million spillere mindre. Så nå er det BARE 11,5 millioner spillere....wooohooo! Hehe! Sykt mange enda etter så mange år...men virker som interessen har stagnert og nye spillere velger andre spill. Tviler Blizzard bryr seg så mye.......enda. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sist jeg sjekket var arcane det beste treet for singeltarget dps til mages, iallefall ifølge de jeg kjenner som spiller mage gjør det bedre som arcane. Ikke flere spillere? Tja, kan godt hende 11.5 mill er ca maks de vil få til da? De har heller ikke fått noen særlige konkurrenter på flere år, det meste er WoW kloner og de greier seg heller dårlig mot en veteran som har vært ute så lenge. Både med tanke på polish og content så trumfer WoW de fleste. Tror kanskje Old Republic kan greie å konkurrere siden det ser ut til å skille seg fra standard MMO's. Men det samme kunne jo bli sagt om Conan og vi så jo hvordan det gikk... Idag reddet guilden Valithria Dreamwalker i ICC, veldig morsom fight. Måtte gå resto, men med tanke på hvordan kampen fungerer var faktisk dette utrolig spennende. Liker når blizz mixer opp fights litt. Vi fikk også Oxheart, gikk til en DK. Husker ikke va annet som droppet men alt i alt begynner det å bli mye discing.... =/ Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 discing som i disconnecting? mulig jeg sjekker ut frostfire ja, men jeg er enda på lvl 70 og gidder ikke sjekke ut frostfire før 80.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Huff, Blizzard har enda mer dårlige nyheter...ca 70% av spillerne spiller ikke lenger en til lv10....!! Om jeg kan regne så er det da 3,4 millioner aktive spillere i WoW. Kilde: Kotaku.com Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Det står vel egentlig de som spiller på trial accounts men... Endret 11. februar 2010 av Kidnet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det står vel egentlig de som spiller på trial accounts men... Ja se der, da bæsja jeg på leggen gitt! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sku til å kommentere det, MEN det er likevel ett viktig poeng fordi det tilsier at nye spillere stopper opp. Tallet kan også være styrt opp endel pga gold sellers som bruker trial accs til sine lvl 1 chars. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 det gjør de, blir hele tiden /w av lv 1 som vil selge meg gull en kompis av meg lærte meg og skrive jeg vil ikke kjøpe gull elns på kinesisk og vi sa det til goldfarmeren så svarte han på kinsesisk xD tok opp en liten samtale på engelsk med karen der han kommenterer jeg er god i engelsk, så sier jeg at det er fordi jeg er engelsk(no im not) så sa han men du er jo kinesisk? fordømt at jeg aldri klarer og huske hva jeg skrev igjen.. vanligvis svarer jeg bare piss off.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg svarer aldri goldsellere, gidder ikke bruke tid på det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Muligens fordi goldselgere er folk uten liv, eller botere som ikke kan bruke sin verdifulle tid i hverdagen til å svare på alle de kommentarene de enn måtte få fra de som blir spammet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå