Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

hvorfor ikke bare levle videre warlocken du hadde?

magen min dinga 70 igår, rated arena time :D

tok 2timer og få nok folk til et kara raid, nokså trist imo.. får vel klare meg med epic de 3epicen jeg fikk :p og guardian braceren. Heldigvis har jeg ikke kjøpt wotlk, så jeg får spiller skikkelige bg's :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Bare jeg som synes nye bossen i VoA er litt for lett?

Jeg tok den i går på 10man, med en pug der ingen hadde prøvd seg på den før, brukte 2-3 minutter på å lete frem taktikker og så gikk den ned helt uten problemer. Eneste som var er at den var litt healerintensiv.

Som ene sa etter vi hadde tatt han: "That was just phase 1 right?"

Jeg synes Emalon er vanskeligere. Selv om heller ikke den er spesielt vanskelig.

Lenke til kommentar

Finner følelsen av å ta en boss i instancer som MC og BWL mye bedre enn de raidene som var i TBC og WOTLK.

Husker samarbeidet som krevedes, og gleden alle fikk når vi fikk det til.

Er det jeg savnet så mye med WoW, at den gode følelsen av å spille forsvant.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da var Lich King beseiret for første gang, dette er videoen som kommer opp når han er dau.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Da var det også ferdi, Cataclysm next?

Husker jeg fikk linka den video'en fra en annen nettside ikke så mange dager siden, to minutter etter han hadde sett den. Da hadde Blizzard allerede fått fjernet filmen, så vil vel ikke tro at denne er på nett så lenge den heller.

Lenke til kommentar

Noen locks her? Sliter litt som affliction lock i dungeons osv. Har bare 1820 SP unbuffed og gjør ikke mer enn 1400-1700 DPS, mens DK's er oppe i 3000 og oppover. Var også i group med en demo lock (lvl 79) som ut dps'et meg :/ Jeg har ikke akkurat det beste gearet, men jeg har snart råd til ett par nye items sånn at jeg i alle fall kan få opp i en 2100 SP (fortsatt litt lite?). Eller burde jeg specce Demo/destro?

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Etter alt jeg vet, så er affliction mye bedre egnet for raid-bosser, siden du må la DoT'ene dine stå en stund for å makse DPS.

Uansett, folk som bryr seg om DPS på trash har ikke peiling.

Destruction = Rett på sak

Affliction = Lengre "innbrenningstid"

Dette kommer fra en tidligere WoW-spiller som hovedsaklig spilte en mage, men jeg tror det er nogenlunde riktig det jeg sier.

1820 SP var ikke lite da jeg spilte (3.2.2). :huh:

Endret av Peder
Lenke til kommentar

Etter alt jeg vet, så er affliction mye bedre egnet for raid-bosser, siden du må la DoT'ene dine stå en stund for å makse DPS.

Dette kommer fra en tidligere WoW-spiller som hovedsaklig spilte en mage, men jeg tror det er nogenlunde riktig det jeg sier.

Fleste locks jeg har sett med noe raiding/dungeon gear har 2400++ :/

Lenke til kommentar

Fleste locks jeg har sett med noe raiding/dungeon gear har 2400++ :/

Ikke bry deg om Affliction DPSen din er dårlig på Thrash mobs, det er på bosser og raids du virkelig skinner.

Hva slags Casting Order bruker du?

Og ang. spell poweren så har min for øyeblikket 2500 (minus life tap glyph, og noen gems/enchants) så jeg ligger på rundt en 2700 når jeg er i dungeons, det eneste du trenger for å få en grei sum med Spellpower er masse triumph emblems og enchants/gems.

Dual-specc er virkelig deilig for slike ting, i mitt tilfelle bruker jeg for det meste destruction på Heroics, og Affliction på raids (spørs dog på om encounteren er DoTs-vennlig, Anub Arak kan være et bedre destro-mål faktisk).

Når targeten din er under 35% (eller så er det 25%, husker ikke) sørg for at du har på så mange dots som mulig, og spam Soul Drain (!), med rette specc ticker denne herligheten for 12k.

Casting Order på affliction = Haunt, Corruption, Unstable Affliction, Curse of Agony, Spam Shadowbolts til Haunt CDen er nede, refresh Haunt, og fortsett.

Hold selvfølgelig øynene oppe på når DoTsene og refresh de når nødvendig (DoTimer er en god venn), og la CoA gå helt ut før du refresher da den siste Ticken er den kraftige.

For ordens skyld kan jeg også gi deg Destro casting orderen min:

Curse of Elements, Immolate, Corruption, Chaos Bolt, Conflagrate, incinerate spam til corruption og immolate er nede, gjenta.

Lykke til.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Min casting order på affliction specc: life tap rank 1, shadow bolt (5% meir shadow dmg på fienden etterpå) Haunt, Corruption, Unstable Affliction, Curse of Agony og så 1-2 shadow bolts til før jeg re-dotter. Ligger på 1750+dps på bosser i dungeons, på trash mobs bruker jeg å spamme shadow bolts og seed of corruption.

Lenke til kommentar

Life Tap nevnte jeg ikke fordi jeg mener det er en selvfølge, men casting orderen din virker ganske så grei, er vel bare Spell Poweren din det går på, og evt. haste.

Så du får bare fortsette å spamme heroics, så skal du nok se at DPSen går opp i en faderlig fart.

Husk å gemme og enchante også såklart.

Og det er vel ikke mer dmg så vidt jeg vet, men 5% ekstra crit chance, über for det dog.

Lenke til kommentar

Life Tap nevnte jeg ikke fordi jeg mener det er en selvfølge, men casting orderen din virker ganske så grei, er vel bare Spell Poweren din det går på, og evt. haste.

Så du får bare fortsette å spamme heroics, så skal du nok se at DPSen går opp i en faderlig fart.

Husk å gemme og enchante også såklart.

Og det er vel ikke mer dmg så vidt jeg vet, men 5% ekstra crit chance, über for det dog.

jeg spammer vanlige dungeons for øyeblikket. De derre soultower, tournament greiene for triumph marks. Har 22 for øyeblikket og lurer på om jeg skal spare til wand eller shoulders :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...