LarZen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Andre på Shadowsong serveren som synes det er lite folk for tiden? Vært borte en god stund og kommer tilbake til tomme byer omtrent...Ironforge og Dalaran. Spiller somregel på litt rare tider..fra 00:00 på natten og utover....men før var det folk overalt samme hva klokka var.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hehe digger den nye LFG system greia ^^ fantastisk! Nye LFG systemet har ødelagt World PvP, og WoW generelt. You cant kill whats already dead ? Endret 25. desember 2009 av StorPeder Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Andre på Shadowsong serveren som synes det er lite folk for tiden? Vært borte en god stund og kommer tilbake til tomme byer omtrent...Ironforge og Dalaran. Spiller somregel på litt rare tider..fra 00:00 på natten og utover....men før var det folk overalt samme hva klokka var.. Noe av det skyldnes nok det nye LFG systemet. Endret 25. desember 2009 av Kidnet Lenke til kommentar
Citus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hehe digger den nye LFG system greia ^^ fantastisk! Nye LFG systemet har ødelagt World PvP, og WoW generelt. You cant kill whats already dead ? Sant! Men jeg spiller på RP server og dermed har det egentlig ikke vert noe særlig med World pvp uttafor isntancer på Argent Dawn Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ok, greia er at jeg har vært borte fra WoW en god stund slik at jeg ikke har fått med meg den nyeste patchen (som så vidt jeg vet er the fall of the Lich King?). Noen som kan oppsummere kort (og saklig) hvilke nye ting jeg bør være obs på foruten et nytt LFG system og 3 nye instancer for 5 mann? Mener jeg har lest at Blizzard tenker å fortsette historien i wc4 der wc3 slapp, og drite i wow (historiemessig altså). Det tror jeg må være noe som har komt fra de mørkeste kroker fra en WoW-fanside. Veldig snålt at de da satser så hardt på dette nå med Arthas sin død og Deathwing sin gjenoppstandelse. Tror de ville roa ned slike ting hvis de ikke hadde tenkt å bruke denne historien. Høyst usannsynlig at WoW ikke skal regnes i lore. Kunne vært en grei løsning for de som kun spiller Warcraft 3 og gir blanke f. i hele WoW, men personlig er jeg fullstendig enig med deg. Edit: Sorry for dobbel-post. Kunne en moderator være en engel og slå sammen disse postene hvis de får tid? Endret 11. januar 2010 av Shicca Lenke til kommentar
Villesild Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Etter en pause fra dette spillet på 3-4 år startet man opp igjen, mye nytt å sette seg inn i men begynner å skjønne litt nå.. Noen på shadowsong her forresten? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 bloodfeather represent! 57mage :3 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Oppgraderte nettopp fra trial til full, men ennå så får jeg ikke tradet/invite. Er det når jeg er level 20, da trial forsvinner? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) du må logge på wow-europe.com og så må du merge de 2 tingene for at det skal fungere, gjorde det selv 24december, funka fint det. sorry for drit forklaring edit: wow-europe.com > account management > login > se om det er noe merge acc elns Endret 31. januar 2010 av Svenning Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) du må logge på wow-europe.com og så må du merge de 2 tingene for at det skal fungere, gjorde det selv 24december, funka fint det. sorry for drit forklaring edit: wow-europe.com > account management > login > se om det er noe merge acc elns ah.....å være ny i spillet og spille gjennom content, lære seg abilities en aldri visste om før og tenke hva som venter.....ah good old days. Synd det ikke er like gøy lenger når alt er piece of cake og velkjent :/ Kos deg med spillet En opplevelse ps...skulle seff være quote av stifi da Endret 31. januar 2010 av Nighte Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) du må logge på wow-europe.com og så må du merge de 2 tingene for at det skal fungere, gjorde det selv 24december, funka fint det. sorry for drit forklaring edit: wow-europe.com > account management > login > se om det er noe merge acc elns Hæ? Hva skal jeg merge med? Har jo ikke en konto til å merge med. Endret 31. januar 2010 av Stifi Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Oppgraderte nettopp fra trial til full, men ennå så får jeg ikke tradet/invite. Er det når jeg er level 20, da trial forsvinner? Det tar noen dager før Blizzard oppdaterer kontoen din skikkelig. Men de fjerner iallfall lvl gap umiddelbart. *Effective immediately, the leveling restriction on the account has been lifted and you may begin leveling freely during this processing phase, though communication options will still be limited until the upgrade is complete. This process may take up to 72 hours before your account is fully upgraded.* Endret 31. januar 2010 av Inzane Cat Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Oppgraderte nettopp fra trial til full, men ennå så får jeg ikke tradet/invite. Er det når jeg er level 20, da trial forsvinner? Det tar noen dager før Blizzard oppdaterer kontoen din skikkelig. Men de fjerner iallfall lvl gap umiddelbart. *Effective immediately, the leveling restriction on the account has been lifted and you may begin leveling freely during this processing phase, though communication options will still be limited until the upgrade is complete. This process may take up to 72 hours before your account is fully upgraded.* Jau, leste det gjennom ticketen j sendte. Oppgraderte den 29/1, så det blir å vente til imorra. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 =) har spilt meg fra lvl 61-66 i helga en bar fra 67 nu, og jeg har tjent rundt 650g bare på questing og instancer, helt normalt? flymount var jo piece of cake og betale for.. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Prisene ble nå endret, og hastigheten på vanlig treg flygende mount fiksa også. Før var flying mount som du nå bruker totalt ubrukelig siden den var tregere enn vanlig land mount. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ikke helt sant at den var helt ubrukelig. Visse raids og instances trengte man flying mount for å komme til. I tillegg så var det i blandt greit å kunne fly over en haug mobs, over ett vann eller bare sikte seg inn og trykke auto-walk imens man gikk fra PC-en eller alt-tabbet en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nye LFG systemet har ødelagt World PvP. Det var da dødt lenge før 3.3? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det har vært dødt lenge, selv om det tok litt opp da achievementen til å drepe "Bybossene" kom. Er veldig synd, å lage en gruppe på 40 mann å storme en av motstandernes by er utrolig morsomt og spennende, spesielt med bruk av gode venner og kommunikasjon. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg har spilt wow en liten stund nå, og jeg elsker det Startet med at en venn anbefalte meg å prøve WoW, så jeg lastet ned en trial. Og etter 10 dager var det rett til butikken og kjøpe spillet Jeg har en lv.55 druid, jeg bestemte meg for å prøve en DK. Vennen min sa de var OP, noe jeg ikke forsto i starten Men har nå fått den i lv.69 og jeg synes ikke det er så veldig gøy å spille som en DK DPS. Det blir liksom bare sånn button-mash. Så har begynt på en ny warlock Warlock's ser jo skikkelig IMBA ut på high lvl. De kan jo ha mange kule demons og har en del kule spell's. Blir gøy når Cataclysm kommer, så slipper man så mye styr med soulshards Endret 3. februar 2010 av The Minion Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Lykke til i ferden videre i WoW-universet, ikke la deg bli For oppslukt nå Warlock er helt klart en av de klassene jeg likte best, så du blir å få mye morro med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå