Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Argh, nå er det snart tre timer siden jeg bestilte paid character transfer på druiden min, og fortsatt har det ikke skjedd en dritt. Ingen mail, ikke mulighet til å logge inn, ikke mulighet til å gjøre noe som helst. Småkjedelig... Trodde det skulle gå relativt fort jeg =(

Flytter fra Lightbringer til Darkmoon Faire om det skulle være noen som lurte på det.

Lenke til kommentar

Etter en lang pause (siden desember), så skal jeg vende tilbake til azeroth, kun som casual player (og denne gangen mener jeg det!!).

Sitter og ser på instaleren og hører musikken (wotlk installern vettu, med kule musikken)

Og det føles som om jeg har kommet "hjem" igjen, etter en lang, laaang reise. Utrolig hvor engasjerende dette spillet kan være:p Har lengtet så sinnsykt mye etter den wow stemninga! Yaaaay!

Mister jeg kontroll over spillinga igjen så hack accounten min ok:P?

Lenke til kommentar

I dag blir det mye WoW på meg hvertfall! Kom hjem fra jobb for en time siden, har handlet litt proviant for dagen - og ligger nå i sengen og skal sove littegranne før jeg står opp og gamer. Kjekt når kjæresten jobber hele ettermiddagen og kvelden, for da har jeg tid til å WoW'e litt =D

Lenke til kommentar

Har tenkt å prøve litt etter over et års pause igjen selv! Men utdatert som jeg er (ikke prøvd wotlk enda), lurer jeg på om det er lurest å lvle rogue'n eller warlock'n. Jeg er mer den typen som liker å spille BG's og arena, ikke så alt for mye instances/raids.

Hørt at warlock ikke er det store innenfor PVP lenger? Noen som vet? takk:)

Lenke til kommentar
Har tenkt å prøve litt etter over et års pause igjen selv! Men utdatert som jeg er (ikke prøvd wotlk enda), lurer jeg på om det er lurest å lvle rogue'n eller warlock'n. Jeg er mer den typen som liker å spille BG's og arena, ikke så alt for mye instances/raids.

Hørt at warlock ikke er det store innenfor PVP lenger? Noen som vet? takk:)

Levle den du syntes er mest gøyalt. Rogues er vel ettertraktet i alle brackets i større grad enn warlocks er, men tror da warlocks gjør seg helt greit i arena og ikke er så "ille" som du har hørt.

Lenke til kommentar

Første posten i wow tråden her. Etter at guilden var disbandet etter å klart yogg 0, så har jeg fokusert som faen på leveling. Har bare et problem nå.

Mainen min er resto level 80 druid, og jeg har fra før en level 80 dk, 80 rogue og 80 hunter.

Planen min er egentlig nå at jeg skal levle opp en av hver klasse som finnes. Hadde nesten det i tbc. Så i tilegg til de x4 level 80, Så har jeg warrior 73, warlock 71, paladin 70, priest 70.

For 3 dager siden begynte jeg å levle en shaman, han er 58 nå (med masse heirloom items går det fort) Og så har jeg en level 10 mage.

Så mitt første spørsmål er hvor lang tid vil det ta for å få alle opp til 80. Gidder ikke raiding når jeg vet at en expansion er på vei. Derfor vil jeg bare være helt klar til cataclysm.

Og helt til slutt, noen som har en klasse å anbefale, fordi hunter, rogue, dk og druid er jeg så lei. Levler jo shaman mest nå, og syntes ench virker drittfett.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Og helt til slutt, noen som har en klasse å anbefale, fordi hunter, rogue, dk og druid er jeg så lei. Levler jo shaman mest nå, og syntes ench virker drittfett.

Spiller selv en Restoman i PvE, og lurer på hva en ench er?

Enchanter spec? :o

Finn 1 class du kan spille til max, ikke 3 classes du spiller 33%.

BoA items er ca like ille som lowbie levling i AV.:p

Lenke til kommentar

:D

Spiller shaman selv i PvE, og nå etter patch 3.2 da vi fikk totembar(og CH buff) så har Shaman population skutt i lufta.

Folk som har spilt Shaman i vanilla kommer tilbake til shaman sin, flere folk har tro på at shamans har mer, og bedre survivability nå sammenlignet med noen som helst annen expansion eller patch.

Liker du shaman så liker du shaman, liker du mage så liker du mage, det er bare noe DU kan velge.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...