Galathriel Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hmm. Litt skeptisk til patchnotes som jeg har lest nå :unsure: Lenke til kommentar
Safir Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Wow, det er kø på Argent Dawn. Det ser man ikke ofte! Å? Har opplevd det ofte, jeg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Alltid følt at AD er en medium befolket server. Når jeg spilte på Stormscale var det kø vær eneste gang. Athene slutta og spille wow å starta med poker istedet, følg med på athenelol på youtube så får du se hva han driver med ^^ Sikker på at du ikke mener AtheneWins? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Finnes det en addon som gjør at du kan se coords på dine venner? Evt. se dem som prikker prikker på kartet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ikke uten å være i party med de, tror jeg. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg tror Cartographer skal kunne gjøre nogenlunde det, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg er litt usikker om cartographer kan vise hvor folk på friendslista er, men hvis den kan, krever den sannsynligvis den at vennene dine også har cartographer. Cartographer kan vise hvor dine guildmedlemmer er dersom de også har cartographer installert. Den viser også hvor gruppe- og raidmedlemmer er uansett. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Takk for svar. Gjorde "For The Alliance!" med druiden min idag. Morsomt, vi hadde en veldig god leder og ble ferdige på rundt en times tid. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som har gjort "The Lady's Necklace" questene? Gjorde de nettopp, et av de mest overraskende og fine øyeblikkene jeg har hatt i WoW. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det questet er høydepunktet på veien fra 1 til 70/80 med enhver ny Horde-character siden TBC. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Kan ikke fatte at jeg ikke har gjort det før. Hvis man skriver: Skjul /script PlaySoundFile("Sound\\Music\\GlueScreenMusic\\BCCredits_Lament_of_the_Highborne.mp3") i chatten, spiller du av sangen. Endret 26. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som vet om noen flere, episke quests? Har prøvd å finne ut hvordan man får det questet med Malfurion og hans agent (en whisp), men skjønner ikke helt hvordan jeg starter det. Link er her. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Så vidt jeg husker er de questene der en del av Gates of Ahn'Qiraj-serien, og de kan ikke gjøres uten videre: http://www.wowhead.com/?quest=8733 WoTLK-innhold generelt er spekket med episke quests, men det krever altså at du er 70+ og kan starte på det. Særlig Wrathgate-linjen (soloable) er noe av det mest imponerende i hele WoW. Wowhead er forresten et overlegent alternativ til thottbot. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Jo, der ser du det questet jeg vil frem til. Men hvordan starter det hele? Hvordan får jeg det første questet som vil lede meg til Malfurion? Jeg har søkt og søkt, men finner det fremdeles ikke ut. Uansett hvor jeg ser har folk alltid forskjellige meninger om hvordan det utføres. EDIT: Kan det kanskje være denne? Det kan se slik ut utifra dette. Endret 27. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 http://www.wowhead.com/?item=20383#dropped-by Dropper bra Broodlord i BWL - 100% drop. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg er ganske ny i WoW og ser at noen her nevner vanilla WoW..hva menes med det da? PS: Noen som spiller på Burning Steppes? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg er ganske ny i WoW og ser at noen her nevner vanilla WoW..hva menes med det da? PS: Noen som spiller på Burning Steppes? Dvs WoW før TBC og WotLK. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Skal starte med WoW igjen nå etter en god pause på ett år. Har en level 65 paladin, har aldri hatt en epic item før :S Har droppet en gang for meg, og jeg needa, two-hand sword, så ninjaer en priest den Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Peggle Add-On'en er rå! Anbefales til alle. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Peggle Add-On'en er rå! Anbefales til alle. Haha. Nå logga jeg på WoW bare fordi jeg ville spille Peggle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå