SnusHanen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lurer på om vi kommer til å møte titans en gang i WoW jeg...hmm de som lagde uldaman,ulduar og uldum Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 det kommer jo nye content til WoW med Ulduar Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er jo sanctumen til hver dragonflight. Er vel kun black (?) dragonflight som har onde intensjoner. Slik jeg har lest og forstått hvertfall, leste rundt det når jeg lurte på hvorfor i svarte vi knærta sartharion. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heh, oppdaga plutselig en dag at jeg hadde noen dager med paid gametime igjen av et gamecard jeg fikk for en stund sida. Rakk å bli skikkelig hekta igjen, så gikk tida ut for et par dager sida. Nå veit jeg ikke om jeg egentlig har lyst til å kjøpe mer gametime. >.< Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du bukker under før eller siden, Fredrik. Så du kan like så godt gjøre det før. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hm. Snakka med en GM om å skifte en annen sitt nick så jeg kunne få bruke det. Utrolig nok var ikke det umulig. o_O Niz. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Å skaffe elder achivementsa har vært en skikkelig nostalgisk tur, noen andre som har tenkt tilbake på "gamle" dager mens dere har rid rundt og sett på de gamle områdene? Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er jo sanctumen til hver dragonflight.Er vel kun black (?) dragonflight som har onde intensjoner. Slik jeg har lest og forstått hvertfall, leste rundt det når jeg lurte på hvorfor i svarte vi knærta sartharion. Red dragonflight Green dragonflight Bronze dragonflight Black dragonflight Blue dragonflight (former) Det er bare blues som har de onde intensjonene med Malygos i spissen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 egga Sartharion vokter har ikke akkurat gode intensjoner heller da Da hadde jeg fått meg avatar også Edit: Zippio, tok turen sammen med en jeg spiller med, ble mye mimring og latter på VT når vi red rundt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er bare blues som har de onde intensjonene med Malygos i spissen. Black har jo en litt grumsete historie, med en spinnande galen Deathwing, og Onyxia og Nefarian som man har knertet i løpet av WoW, osv. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Red dragonflightGreen dragonflight Bronze dragonflight Black dragonflight Blue dragonflight (former) Det er bare blues som har de onde intensjonene med Malygos i spissen. Baade svart og blues har "onde intensjoner" men det er svart som er den onde flighten med deathwing i spissen. Han lurte alle de andre aspektene og risikerte alt kiv paa azerith. Lenke til kommentar
Datasmurf_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Yeah. Og bronze er vel ikke helt gode de heller, når man tenker på hva Nozdormu driver på med Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sartharion ser ikke ut til å være noe annet enn en guardian men selvfølgelig en black dragon. Er Onyxia og Nerfarian som slåss om lederposisjonen av The black dragonflight. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Yeah. Og bronze er vel ikke helt gode de heller, når man tenker på hva Nozdormu driver på med Er ikke det mer spekulasjoner? Hvis du mener at han er leder for Infinite dragonflight Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Yeah. Og bronze er vel ikke helt gode de heller, når man tenker på hva Nozdormu driver på med chroomie er jo bronze og hun er jo snill. Er det ikke de som vokter tiden da? Skal sjekke imorra med alle disse flightene, er trOtt og sitter paa ipoden. Men i utgangspunktet etter deathwings svik, saa er det bare black som er onde. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er ikke det mer spekulasjoner? Hvis du mener at han er leder for Infinite dragonflight Bronze står vell for Caverns of Time (Prøver til en viss grad å stable verden på beina igjen ) og er mestere i shapeshifting? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Strengt talt ikke, bronze dragonflight har alltid blitt sett på som noen som bare alltid følger reglene de selv har satt seg. Problemet deres er jo at de ikke bøyer seg for noen inkludert sine egne. Black Dragonflight er jo tvers igjennom onde og Deathwing er splitter pine galen, men også veldig smart. Grunnen til at vi dreper sartharion er at han vokter masse egg. (The onyx guardian anyone?) alle vi som har skaffet oss en netherdrake husker vel når et medlem av black dragonflight kom til netherwing campen og sa at "the master" trengte eggene de fant? The master er jo da Deathwing og han vil ha eggene så han kan skaffe seg sin egen lille hær, og har nå da altså satt Sartharion til å passe på disse til de klekkes. Hvorfor han følte at det var smart å plassere de under nesa (bokstavelig talt) til Alexstrasza aner jeg ikke. 1 ting jeg har lurt på da. Greit nok Alexstrasza the Life-Binder må holde seg nøytral og greier (nøytral my ass) men jeg skjønner ikke hvorfor ikke hun bare drar med seg Tirion Fordring, Mograine, Horde og Alliance lederene og de andre aspectsa og pew pewer Lich King selv. Sånn seriøst, de er -mye- sterkere enn ham uansett, ville jo gjort spillet uinteresangt men etter 3 år i WoW verden er jeg lei av bigshots som sender meg ut på all verdens håpløse suecide missions. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 chroomie er jo bronze og hun er jordan snill. Er det ikke de som vokter tiden da? Skal sjekke imorra med alle disse flightene, er trOtt og sitter paa ipoden. Men i utgangspunktet etter deathwings svik, saa er det bare black som er onde. De vokter tiden jo, men det går spekulasjoner om at Nozdormu ledern for bronze dragonflight er også lederen for Infintive Dragonflight, med tanke på questen du gjør i dragonblight med ditt framtidige selv og korrupsjonen av bronze dragons som for eksempel det som skjer i culling of stratholm på heroic. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Slik sett så er the black dragonflight "de onde" men og slik sett er og orcs "de onde" dvs den tiden de var under Kil'Jaeden. Men nå er ikke alle orcs noen onde brutes og slik er det med theblack dragonflight og, Deathwing er forøvrig "missing in action" for tiden, trodd død (men langt fra det) og hans barn Nerfarian og Onyxia er teknisk sett ledere. The blue dragonflight var og regnet som "de snille dragene" helt til Malygos bestemte seg for å starte "The nexus war" noe som førte til dannelsen av Wymrest Accord. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Slik sett så er the black dragonflight "de onde" men og slik sett er og orcs "de onde" dvs den tiden de var under Kil'Jaeden. Men nå er ikke alle orcs noen onde brutes og slik er det med theblack dragonflight og, Deathwing er forøvrig "missing in action" for tiden, trodd død (men langt fra det) og hans barn Nerfarian og Onyxia er teknisk sett ledere. The blue dragonflight var og regnet som "de snille dragene" helt til Malygos bestemte seg for å starte "The nexus war" noe som førte til dannelsen av Wymrest Accord. Han er nå i livet i den grad at han får ut noen ordre hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå