Kiruk Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://www.wowhead.com/?items=15.5 192 stykker. Tror det er rundt 150 som er mulig å få tak i. Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Good gracious lords of kittens, jeg elsker nye looken som tauren druid kitties får. Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, såg den i sta. Det der er verkeleg ei oppdatering, i motsetning til Nelf bjørneform som berre ser litt betre ut. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er det noen som kunne anbefale en PvE (Gjerne RP også) server? Aller helst med over medium populasjon og som ikke er oversvømt av ett folkeslag. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 ja bronzebeard, det er en pve server, med medium populasjon er en del norske,svenske,danske der Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Som sagt så prøver jeg å unngå servere med større ansamlinger av folkeslag, også oss Skandinaver. Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hadde jeg ikke spilt på en PvP-server vile jeg anbefalt min i grunn. Nederlendere, svensker, nordmenn, engelskmenn, you name it Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kanskje en PvP-server hadde vært en idé. Jeg har levlet opp såpass mange characters nå at en PvP server kunne forandret opplevelsen litt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Stikk innom Talnivarr, jeg og noen venner spiller Horde der Ingen bestemte folkegrupper. Boulderfist spiller jeg litt Alliance på. Endret 7. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vashj er ihvertfall medium greit befolket med litt blandede nasjonaliteter. Har det fint på serveren selv, som Horde. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Etter å ha lest noen morsomme historier på bloggen til Naïve så falt valget på Vashj. Poke gjerne borti Vradish hvis du skulle befinne deg på serveren. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som vet om Athene fortsatt spiller? Så en random person på et forum som sa at han ikke spiller mer, men jeg er skeptisk til om det er sant. Noen som vet? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Han spiller ikke noe særlig nei. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ble ikke han banna eller no? Mener jeg husker noe slikt skjedde, var vist frekk mot en medspiller... men blir vel egnetlig bare en temp ban. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Når dere gjør proffession dailies, kjøper dere mats på AH eller farmer dere selv? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Når dere gjør proffession dailies, kjøper dere mats på AH eller farmer dere selv? Jeg gjør stort sett cooking og fishing dailies, og er kun til cooking jeg trenger - hvilket jeg som regel farmer selv på gorillaene i Scholazar Basin når jeg nærmer meg å bli tom. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg vurderer å samle opp common gems å bare selge de som er i JC dailien i håp om å få litt mer for de, men den planen avhenger jo selvsagt av at folk faktisk er for late til å farme selv. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er jo faktisk sykt billig å skaffe gems med prisene på saronite og hvor lett du kan farme saronite Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Wow, det er kø på Argent Dawn. Det ser man ikke ofte! Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Athene slutta og spille wow å starta med poker istedet, følg med på athenelol på youtube så får du se hva han driver med ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå