Hansoen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Joda, men prisene forandrer seg veldig mye på min server, prisene på frozen orb hopper jo mellom 25-70 gull. Tenkte bare sånn om noen har hatt noen erfaringer mtp dette Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Etter ett par-tre Ulduar runs så merker man virkelig at man er blitt rusten av Naxx farming. Godt med god gammel progressiv raiding igjen. Leviathion, Razorscale, Deconstructor og Kolargon nede så langt. Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åååh, det er så godt med et raid hvor det ikke bare er å kjøre AoE på alt man ser av trash, og så nuke en boss iløpet av få minutter. Var på tide med et raid som ikke bare var noe Blizz fant i en eske i en kjeller. Nytt materiale er så kos å få leke seg litt med, og til nå liker jeg Ulduar. WoW er litt gøy igjen Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har fått meg WoW! :D :D Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Gratulerer hvilket server og hvilket race/class? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen andre som har problemer med å komme inn på acc management på wow-europe? har fått opp dette de siste dagene Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har funket helt fint hos meg Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Funker helt fint for meg også. Begynnte på WoW faktisk i går Informasjon om min karakter: Navn: Eldebert. Server: Ravencrest PvP. Race: Night Elf. Class: Druid. Level akkurat nå: 6 Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Man må jo være Horde!!!! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Man er akkurat det man vil være. Jeg er begge Lenke til kommentar
Annie_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Horde eller Alliance.. spiller ingen rolle for meg. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Horde eller Alliance.. spiller ingen rolle for meg. Jeg spillte alliance i 1.5 år, men ville spille blood elf når TBC kom og har spilt horde siden, men jeg må inrømme at jeg liker Alliance litt bedre. Kulere byer og det er vel litt nostalgi følelse for meg også siden det var der jeg begynte WoW. Men digger Blood Elfen min så mye at jeg ikke klarer å gi slipp på han ><, men har heldigvis mange kulle ally alts. Endret 29. april 2009 av Sjefen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg spiller som sagt begge, men foretrekker Alliance. Mye mer koselige byer. Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg spiller som sagt begge, men foretrekker Alliance. Mye mer koselige byer. Jeg begynte som hordie, men gikk over til alliance etterhvert. Trives mye bedre. Trivelige omgivelser, hyggelig miljø osv. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Mener nogenlunde noe av det samme. Jeg har alltid foretrukket Alliance byene og områdene (TB og noen få soner er ett unntak), mens jeg har foretrukket rasene og spillerene på Horde. Ettersom det sosiale er noe av det viktigste for meg i WoW så er min main Horde, men jeg har flere Ally alts jeg levler når det ikke skjer noe på Horde. Lenke til kommentar
streken_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei hå! Sitter med en Apple MacBook 13" - 2.4GHz, 2GB, 250GB, GeForce 9400M Vil det gå greit å spille world of warcraft på denne? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det vil fungere tror jeg. Mulig Dalaran og raids blir litt laggy, men jeg har spillt WoW på verre maskiner enn den du har. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har temmelig like specs på min HP laptop, bortsett fra at den er AMD og ATI istedenfor Intel og nVidia. Funker som fjell her på litt under middels grafikk de fleste steder. Har rundt 15 fps i Dalaran. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Gjør ett tappert forsøk på å lage en WoW blogg! Har foreløpig bare skrevet en post, men jeg tenkte jeg skulle dele den med gamer forumet så kanskje jeg kunne få noen tilbakemeldinger? Barrens Chat Endret 18. mai 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Safir Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Gjør ett tappert forsøk på å lage en WoW blogg! Har foreløpig bare skrevet en post, men jeg tenkte jeg skulle dele den med gamer forumet så kanskje jeg kunne få noen tilbakemeldinger? Barrens Chat Jeg liker innholdet i bloggen veldig godt. Den er den type blogg jeg kunne tenkt meg å følge. Men designet kan du jo jobbe litt mer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå