Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååh, det er så godt med et raid hvor det ikke bare er å kjøre AoE på alt man ser av trash, og så nuke en boss iløpet av få minutter. Var på tide med et raid som ikke bare var noe Blizz fant i en eske i en kjeller. Nytt materiale er så kos å få leke seg litt med, og til nå liker jeg Ulduar. WoW er litt gøy igjen :D

Lenke til kommentar
Horde eller Alliance.. spiller ingen rolle for meg. :)

Jeg spillte alliance i 1.5 år, men ville spille blood elf når TBC kom og har spilt horde siden, men jeg må inrømme at jeg liker Alliance litt bedre. Kulere byer og det er vel litt nostalgi følelse for meg også siden det var der jeg begynte WoW.

Men digger Blood Elfen min så mye at jeg ikke klarer å gi slipp på han ><, men har heldigvis mange kulle ally alts. :)

Endret av Sjefen
Lenke til kommentar

Mener nogenlunde noe av det samme. Jeg har alltid foretrukket Alliance byene og områdene (TB og noen få soner er ett unntak), mens jeg har foretrukket rasene og spillerene på Horde. Ettersom det sosiale er noe av det viktigste for meg i WoW så er min main Horde, men jeg har flere Ally alts jeg levler når det ikke skjer noe på Horde. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjør ett tappert forsøk på å lage en WoW blogg! Har foreløpig bare skrevet en post, men jeg tenkte jeg skulle dele den med gamer forumet så kanskje jeg kunne få noen tilbakemeldinger?

Barrens Chat

Jeg liker innholdet i bloggen veldig godt. Den er den type blogg jeg kunne tenkt meg å følge. Men designet kan du jo jobbe litt mer med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...