Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har da nettopp begynt på blizzard sine servere og er lvl 23 så jeg tenkte jeg kanskje kunne finne noen horder å drepe i Hillsbrad foothills. Fant en ork som sto og slaktet bønder, men det gikk ikke å angripe han fordi han hadde pvp av på en pvp server :huh:

Er det sånn i Stranglethorn, Tanaris, Outland osv osv og?

Lenke til kommentar
Har da nettopp begynt på blizzard sine servere og er lvl 23 så jeg tenkte jeg kanskje kunne finne noen horder å drepe i Hillsbrad foothills. Fant en ork som sto og slaktet bønder, men det gikk ikke å angripe han fordi han hadde pvp av på en pvp server :huh:

Er det sånn i Stranglethorn, Tanaris, Outland osv osv og?

 

Alle områder som er 'Contested' skal man kunne angripe motsatte side fritt. Trodde det Hillsbrad også var contested, men jeg husker kanskje feil :unsure:

Lenke til kommentar
Har da nettopp begynt på blizzard sine servere og er lvl 23 så jeg tenkte jeg kanskje kunne finne noen horder å drepe i Hillsbrad foothills. Fant en ork som sto og slaktet bønder, men det gikk ikke å angripe han fordi han hadde pvp av på en pvp server :huh:

Er det sånn i Stranglethorn, Tanaris, Outland osv osv og?

Skulle skrive dette i dag morges, men internett klikka. Er du sikker på at du ikke spiller på en PvE server? fordi på en PvP server så kan du angripe folk i alle contested land. På en PvE server begrenses det til dem som er flagget som PvP.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

PvP er gøy, men også litt irriterende. Hadde en lvl 58 priest jeg hadde glemt, og kom på det noen måneder etter Burning Crusade kom ut. Ble slakta veldig, veldig ofte, men det er jo gøy og drepe de som er 40 lvler lavere enn deg. Ingenting slår det ;)

Lenke til kommentar

Nja. Foretrekker å kunne slakte randoms i Stranglethorn og sånne steder, synes det er så kjekt å traske rundt og drepe noen tilfeldig. Men jeg gidder ikke å levle de første 20 på nytt, så blir til at jeg fortsetter på Saurfang og satser på at det i det minste er noen som har pvp på. Takk for hjelpen selv om jeg egentlig kunne ha funnet ut av det selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...