Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo være litt endring i hvordan instansene fungerer, slik at det ikke blir det samme om att og om att igjen. Ta heller å kos deg med resten av Ulduar, og bare gjør den ene encoutern med steam tank :)

 

Så, når blir patchen/instancen released da, har egentlig ikke lest så ekstremt mye om den...

Har sett videoer om hvordan den ser ut, og er positivt overrasket... er helt nytt design med store rom, håper de klarer å putte inn en masse bosser der... istedet for packs med packs av respawnende mobs.

Lenke til kommentar

Blir nok endel trash, men Ulduar skal ha totalt 11 bosser, så det blir nok bra. Sånn sett så er trashet i Naxx en god målestokk, og med det så tenker jeg på en blanding mellom 40man og nye naxx. 40man trashet var ikke bare å zerge ned, men det var heller ikke så vanvittig mye av det.

 

Så lenge vi ikke får en ny korridor fra Twins i AQ40, så er jeg meget fornøyd! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Ta det som det kommer, man ser fort hva som lønner seg på veien, bare sjekk med wowhead hvilke recipes man ikke får fra trainer, brukte 12 timer tror jeg, måtte en tur ut og farme litt essences da det var store mengder gull å spare der.

 

Nå er jeg lvl 260, og

 

* 260-280

20 x [simple Opal Ring] - 20 Large Opal, 20 Thorium Setting

 

Det koster 35g stk på AH, så det er ikke på tale. Thorium er jo 80g per stack på AH, så taper jo ekstremt mye å å ødelegge så mange ores, når det bare er 20% sjanse for at man får den..

Hva burde jeg gjøre?

 

EDIT: for å få Large Opal

EDIT2: Er det samme med Huge Emerald. 30g på AH stk..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Det var vel 14 bosser, hvorav 11 skulle ha Hard Mode :)

 

Stemmer, my bad! Takk for rettelsen :)

 

Altså, hva skjer med at man må linke achievement for å få være med på Naxx eller annet raid for tiden?

Eneste jeg ser i LFG chatten er /w with stats and achiev.

Hvordan skal man få achievementen hvis man ikke får være med?! :wacko:

 

Guildruns. Ingen orker å drasse med seg folk i PUGs som må læres opp. PUGs er veldig sårbare for at folk stikker, selv om man ofte ikke gjør det om man først er låst til instansen. Det er derfor RL bruker flere timer daglig for å få tak i riktige folk. 25man ble clearet på 2 timer og 45 minutter sist uke, ikke dårlig for en PUG!

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Husket det var en del Pugs som gikk før i TBC, hvor de ofte gikk i de vanskeligste instancene og lett klarte å cleare det meste...

Men dette var da fordi at Pugen var en blanding fra alle de gode guildene på serveren, med spillere som stolte på hverandre og viste at alle hadde de nødvendige skillsa.

Ofte var det laget slike pugs for at de skulle få raide med altene, men altene hadde jo selvsagt også godt nok gear til disse instancene.

 

Skal en PUG i en vanskelig instance lykkes, må det som regel være voksne, flinke spillere med nødvendig gear. Dette krever da litt planlegging før, men tror det er verdt det.

Lenke til kommentar
Altså, hva skjer med at man må linke achievement for å få være med på Naxx eller annet raid for tiden?

Eneste jeg ser i LFG chatten er /w with stats and achiev.

Hvordan skal man få achievementen hvis man ikke får være med?! :wacko:

 

Hadde kanskje vært lurt å gjøre minst en heroic først. ;)

Lenke til kommentar

Evt at han (og jeg) sjekket armory og så at han har latterlig dårlig gear og ikke gjennomført en HC? :p

No offense, men med mindre du ikke møter på den snille gudmoren så kommer du ikke inn i Naxx med det der. Første skritt er crafted gear, andre er rep rewards og ikke minst enchants. Så hc så mye du kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...